✖

שירות לקוחות

✖

ייעוץ בבחירת מזגן

יועץ אנושי
יועץ דיגיטלי לחנות המיזוג חנות חשמל

הלהיט החדש ברשימות ההכנה ללידה: טכנולוגיית AIR CARE 02

מזל טוב, אוטוטו את הולכת להיות אמא!
בין כל ההתרגשות לקראת הרחבת המשפחה, סידור חדר התינוקות וההכנות הנדרשות לקראת האירוע הגדול בחייך – חשוב שגם תשמרי על עצמך, ועל הבייבי שלך.
זה הזמן לדאוג לאוויר שאת נושמת בבית, לקראת הלידה והמציאות שאחרי.

זה הולך להיות השינוי הכי גדול בחייך. בעוד כמה חודשים את הולכת להפוך לאמא לתינוק קטן ומתוק, וזה הזמן להכין את הקרקע לקראתו. ודאי כבר הכנת את כל רשימות הציוד הנחוצות, חיפשת השראות לחדרי ילדים ואפילו התחלת לדמיין כבר איך הולכת להיראות התקופה שאחרי הלידה.

במציאות הנוכחית ישנו סיכוי גבוה שאת ותינוקך תבלו ימים ארוכים בבית. אמנם אנחנו רגילים לחשוב שזיהום האוויר נמצא בעיקר בחוץ, אבל למעשה הוא נמצא גם בבית. אם זה באוויר שאנחנו נושמים, בהצטברות של קרדית האבק על משטחים ורהיטים, בלחות שמצטברת באוויר ואפילו בחומרים שונים שאנחנו עושים בהם שימוש בבית.
זה בדיוק הזמן לדאוג שהאוויר שתנשמו יהיה הנקי והאיכותי ביותר.
אז אחרי שבחרת את הריהוט לחדר שלו או שלה, את העגלה ואת הבגדים שהוא או היא ילבשו – הגיע הרגע להכניס לרשימה גם את טכנולוגיית AIRCARE 02 שיטהר לכם את האוויר בבית, ויהפוך אותו לבריא יותר לקראת התרחבות המשפחה.

 

למה אוויר נקי חשוב לתינוקך?

אמנם ידוע שזיהום אוויר מסוכן לכל הגילאים, אך עבור תינוקות מדובר במצב שיכול להיות מסכן חיים.
על פי ארגון הבריאות העולמי, מידי שנה מתים ברחבי העולם כ-570 אלף ילדים מתחת לגיל 5 עקב זיהומים נשימתיים שנגרמים בעקבות אוויר מזוהם ונזקי עישון פסיבי.
קצב הנשימה של תינוקות מהיר יותר, ולכן הם שואפים יותר אוויר מזוהם מאדם מבוגר. סיבה נוספת לכך שזיהום אוויר משפיע יותר על תינוקות וילדים, היא מכיוון שגופם נמצא בתהליך תמידי של התפתחות – מה שאומר שהזיהום משפיע לא רק על המצב הנוכחי של איברים חשובים כמו הריאות והמוח, אלא גם על ההתפתחות העתידית שלהם.

אם כך, רק טבעי שתרצי לספק לתינוקך את האוויר הנקי ביותר שאפשר – לפחות כל עוד אתם מבלים בבית ויש לך שליטה על כך. איך תעשי זאת? בעזרת הטכנולוגיה הייחודית 02 AIR CARE : טכנולוגיית מי חמצן המשמידה כ- 99.99% מהווירוסים והחיידקים

 איך זה עובד?

טכנולוגיית 02 AIR CARE  של תדיראן מתאימה לכל סוגי המזגנים והיא ממירה מים שקיימים באוויר (לחות) למי חמצן . מולקולות מי החמצן נדבקות לווירוסים, חיידקים עובש ויתר הגורמים המזיקים לאוויר, משמידות אותן ובכך למעשה הופכות את הבית לנקי ובריא יותר.

יעילות הפטנטים נבדקה במעבדה רשומה FDA האמריקאי.

התוצאות הראו יעילות של כ-  99.999% בקטילת הווירוסים והבקטריות באוויר!

מה שאומר שעכשיו עם מהפכת הבית הבריא  תינוקך יקבל אוויר נקי מווירוסים ובקטריות ! מה את צריכה לעשות כדי שזה יקרה? קל. פשוט לפתוח את המזגן וליהנות מאוויר נקי יותר.

אז בין כל הסידורים האחרונים שנותרו ללידה, זה הזמן לדאוג לכך שהבית שלכם יהיה מוכן – עם האוויר הנקי ביותר שהוא, היא או הם יכולים לקבל.

עכשיו הזמן ליהנות מטכנולוגיית AIR CARE O2 במזגני תדיראן בהתאמה אישית,
כדי שגם אצלך ממש בקרוב, אפשר יהיה לנשום אוויר נקי בבית ולהרגיש הכי בטוח »