✖

שירות לקוחות

✖

ייעוץ בבחירת מזגן

יועץ אנושי
יועץ דיגיטלי לחנות המיזוג חנות חשמל

המזגן הדירתי שלכם ישדר אונליין למוקד השירות 24/7

מהפכת השירות הדיגיטלי הגדולה של עולם המזגנים נחשפת: מהיום תוכלו לשלוט במזגן מהסמארטפון באמצעות אפליקציה, להתחבר למוקד השירות בלחיצת כפתור ולקבל שירות מהיר תוך 24 שעות. תכירו, תדיראן Connect

 

לראשונה בישראל, המזגן מתחבר ליתרונות העצומים של טכנולוגיית הענן, תוך שימוש ביישומי IoT ("האינטרנט של הדברים") מתקדמים. הטכנולוגיה החדשה "תדיראן Connect" מאפשרת לשלוט במזגן הדירתי מכל סמארטפון באמצעות אפליקציה (למשל, להפעיל, לכבות ולווסת טמפרטורה מרחוק), אבל המהפכה הגדולה: המזגן מחובר אונליין ישירות גם למוקד השירות. כמה זה מהפכני? מהיום המוקד יכול לזהות עצמאית תקלות, לתפעל אותן מרחוק מול הלקוח ולשגר במקרה הצורך טכנאי בתקופת האחריות – תוך 24 שעות מרגע הפנייה. הכירו את הטכנולוגיה הישראלית שמחברת את המזגן ל"ענן" (ואליכם) והופכת את המזגן הדירתי החדש לפתרון המועדף.

בואו נחשוב יחד על שתי מילים טובות: ישראל והיי-טק. מתחבר יפה, נכון? אתם ישר חושבים על אפליקציות סלולריות, חדשנות עולמית, שירותי אינטרנט מתקדמים, סייבר ושאר טכנולוגיות שכולם מדברים עליהן.

עכשיו בואו נוסיף לחגיגה הדיגיטלית את ה… מזגן. כן, "המכונה" שמקררת אתכם בקיץ ומחממת אתכם בחורף היא היום מוצר דיגיטלי לכל דבר, שמתחבר ומדבר דיגיטלית שוטפת, הכול כדי לשדרג את הנוחות שלכם באופן המרבי.

ולחדשות שלנו: קפיצת המדרגה הגדולה של הטכנולוגיה הבאה בתחום מתרחשת כאן בישראל. ליתר דיוק, בעפולה – במפעל המזגנים של תדיראן.

אתם מוזמנים להכיר את תדיראן Connect – המערכת החדשנית שמחוללת בימים אלה את המהפכה הגדולה ביותר בתחום מיזוג האוויר מאז המצאת האינוורטר.

ותתחילו להתרגל: מה שפעם הוגדר מיני מרכזי, הופך לדור חדש ומהפכני שעונה לכינוי: מזגן דירתי מתקדם.

תדיראן Connect – המזגן בענן: הטכנולוגיה שמשנה את חוקי הקירור (והחימום)

תסריט מהחיים: אתם סוגרים יום עבודה, מכניסים הכול לתיק, מוציאים את המפתחות של האוטו ולוקחים את הסמארטפון ביד.

במעלית אתם כבר חושבים על הספה בבית וכמה נחמד היה אילו המזגן היה "מנחש" שאתם בדרך, ומקרר את הבית בדיוק לטמפרטורה החביבה עליכם.

אז מזגן תדיראן עם מערכת מתקדמת Connect לא צריך לנחש, הוא פשוט מקבל הוראות מאפליקציה בסמארטפון שלכם, ומתחיל לעבוד לפי ההנחיות עוד לפני שהגעתם למעלית בדרך החוצה מהעבודה.

המקצוענים קוראים לזה 'האינטרנט של הדברים' (IoT), אנחנו קוראים לזה נוחות מרבית.

לטכנולוגיית Connect יש אכן יתרון מהפכני ומפתיע במיוחד: היא מאפשרת לחבר את המזגן אונליין למוקד השירות.

לא מרגש אתכם מספיק כמו אפליקציה בסמארטפון? אז בואו נרחיב, כדי שתדעו עד כמה חכם ושירותי יכול להיות המזגן הדירתי החדש שלכם.

אז ככה: מהיום מוקד השירות יכול לזהות עצמאית תקלה, לתפעל אותה מרחוק מולכם בהתאם ואולי גם למנוע ביקור טכנאי.

ואם כבר התרחשה תקלה (הרי אין מצב של אפס תקלות), כל תהליך זיהוי הבעיה, אבחון הפתרון, הזמנת השירות, התיקון בבית הלקוח והחזרת המזגן לפעולה תקינה – מתקצר ומזורז כפי שלא היה מעולם.

כי מערכת המזגן הדירתי תדיראן Connect מאפשרת זרימה אונליין של המידע לכל גורמי השירות הרלבנטיים.

וכך זה עובד: המזגן משדר אוטומטית למוקד השירות על תקלה, המוקד יוצר קשר עם הלקוח, מנסה לתפעל את התקלה מרחוק ובמקרה הצורך מתאם ביקור מהיר של טכנאי בתקופת האחריות – וזו עוד בשורה: תוך 24 שעות! המקצוענים קוראים לזה 'פתרונות ענן', אפשר לקרוא לזה בפשטות – נוחות מרבית. אכן, עידן חדש בשירות.

מערכת תדיראן Connect מאפשרת לראשונה תקשורת רב כיוונית בין המזגן, המשתמש ומוקד השירות.

לא רק שהמשתמש (אתם) שולט על המזגן מכל מקום ובכל זמן, אלא המזגן עצמו מתקשר איתכם באמצעות האפליקציה ונותן לכם התראות, כמו הצורך בניקוי פילטר. בנוסף, מוקד השירות מקבל חיווי אוטומטי על פעולת המזגן ויכול לסייע לכם אונליין בתפעול המזגן ובפתרון תקלות מרחוק.

 

מערכת תדיראן TAC מהפכנית: מזגן דירתי עם שליטה עצמאית בכל חדר בנפרד

חלק מהחדשנות של תחום מיזוג האוויר הוא המעבר למודולאריות – כמה שיותר שליטה והתאמה אישית לכל משתמש. בדיוק כמו בכל דבר בעולם הדיגיטלי של המחשבים, הסמארטפונים והאינטרנט.

מערכת TAC היא בעצם תוסף (Add-on) שניתן להתקין במזגן הדירתי . ממש כמו שרוכשים סמארטפון חדש ומתקדם ומחברים אליו שלל גאדג'טים מגניבים – אותו עיקרון. כלומר, אפשר לרכוש מזגן דירתי תדיראן ולהוסיף לו את המערכת המתקדמת בשלב ההתקנה, לפי הצורך והתקציב.

המהפכה המודולארית מגיעה לכל חדר בבית; באמצעות מערכת TAC אפשר להשיג שליטה בנוחות האקלימית – טמפרטורה ועוצמת מיזוג – של כל חדר בנפרד.

אם בחרתם במזגן אינוורטר, הרי שהמערכת מסוגלת לשלוט גם על התפוקה בדיוק בהתאם לדרישה; כלומר אם בחרתם להפעיל חדר אחד בלבד, המזגן יוריד את התפוקה בהתאם ויחסוך בחשמל.

מערכת TAC המהפכנית משדרגת את מה שפעם כונה מזגן מיני מרכזי למזגן דירתי מושלם.

כן, אז מומלץ להפנים: המזגן הדירתי החדש מגדיר מושג חדש ומתקדם במיוחד בעולם המזגנים, עם נוחות בסטנדרט לא מוכר – בכל מימד: נוחות מרבית בשימוש ובסגנון החיים בכל חדר בבית, בתוספת מהפכנית של חיבור למוקד שירות, שעושה את החיים הרבה יותר קלים ומשדרגת את חוויות השירות של פעם (וכמובן של חלופות פחות מתקדמות בשוק).

 

שירות ישיר-מהיר: מחויבות לתיקון תקלות תוך 24 שעות

אם אתם מתכננים רכישה של מזגן חדש או מערכת מיזוג חדשה לקיץ, אתם ודאי מבינים כי הטכנולוגיות החדשניות משנות את חוקי המשחק.

לכן חשוב לדעת כי קפיצת המדרגה הטכנולוגית החדשה של תדיראן Connect, הייתה כרוכה מבחינתה של תדיראן, בהיערכות טכנולוגית למהפך שמציע החל מקיץ זה כל מערך השירות.

מדובר במהפכה ארגונית ואסטרטגית מקיפה שנועדה לתת מענה לטכנולוגיות המתקדמות ולדרישות החדשות של הצרכנים.

ההצלחה העצומה של המזגנים ומערכות המיזוג המתקדמות של תדיראן בשנים האחרונות מבוססת, כמובן, על המוצרים והפתרונות המתקדמים שמספק המערך ההנדסי במפעל בעפולה, אך לא פחות מכך על מחויבות לשירות ישיר ומהיר בתקופת האחריות – תיקון תוך 24 שעות – כפי שמצופה בעידן הדיגיטלי.

 

חוקי המשחק משתנים, תדיראן מובילה את המהפכה. והצרכן מנצח.

עידן ה-Connect: הכול בשליטה באפליקציה ובמוקד

שליטה ובקרה מרחוק

  • כיבוי/הפעלה מרחוק
  • וויסות טמפרטורה ומהירות מפוח
  • שינוי מצב עבודה (קירור, אוורור)
  • תכנות טיימרים ולוח זמנים
  • ניהול קבוצות מזגנים
  • מדידת טמפרטורת חוץ ופנים

התראות ותכונות מתקדמות

  • ניטור תקלות במוקד השירות
  • התראה על ניקוי פילטר
  • כיבוי אוטומטי
  • קשר לשירות בלחיצת כפתור
  • תמיכה אונליין מרחוק
  • טיפול תוך 24 שעות בתקופת האחריות

תכנים שיוסיפו לכם עוד שליטה על מיזוג האוויר שלכם:

arrow left slider arrow right slider