✖

שירות לקוחות

✖

ייעוץ בבחירת מזגן

יועץ אנושי
יועץ דיגיטלי לחנות המיזוג חנות חשמל

המיני מרכזי החדש – שקט, חסכוני ונוח

מזגן תדיראן סנס החדש הוא מזגן מיני מרכזי שקט, חסכוני ונוח, מבוסס טכנולוגיה ייחודית. מזגני איכות, הם כבר מזמן לא רק מכשירים פשוטים שבהם ניתן לבחור טמפרטורה. תדיראן סנס החדש מדגים זאת היטב ופורץ דרך הלאה. למעשה, יש הרבה מה לספר עליו. בואו נתחיל:   

 

שקט

ששש… שומעים? לא שומעים? זה בגלל שתדיראן סנס החדש הוא המזגן השקט בישראל, עם רמת רעש של 36 דציבלים בלבד! מזגן זה כולל מנוע DC ביחידה הפנימית, אשר מונע את הרעש האופייני ששומעים ממזגנים, בתוך המבנה עצמו. הרי לא הייתם רוצים להחליף "חם מדי" ב"רועש מדי". מדוע שלא ליהנות משני העולמות ולקבל גם מיזוג איכותי וגם שקט? למעשה, רעש ממזגנים בתוך המבנה, הוא בין המטרדים הבולטים שמקלקלים את חוויית השימוש במזגנים ומביאים לקריאות לטכנאי שירות.

זה הוא עוד סוג של מה שמכונה noise pollution – מושג שמתייחס לרוב לזיהום רעש במרחב הציבורי, אבל הוא קיים בהחלט גם בתוך מבנים, עסקים ובתים פרטיים. רעש זה יכול לנבוע ממקורות רבים (המזגן עצמו, תנועת האוויר בצינורות ועוד). אך אם נצמצם את רמת הרעש מראש, ניתקל הרבה פחות במצבי כשל מסוג זה. כמו שאומרים – החכם יודע שלא להיכנס, למצבים שהפיקח יודע לצאת מהם. כך שרכישת תדיראן סנס החדש היא רכישה חכמה. 

כל המידע אודות תדיראן סנס

חסכון

מזגן תדיראן סנס החדש הוא מיני מרכזי חסכוני, אשר מיוצר מרכיבים איכותיים וציפוי הידרופילי, שמבטיחים אורך חיים מרבי. מנוע ה-DC השקט של מזגן זה יכול לפעול בשבע מהירויות שונות, בטכנולוגיית אינוורטר. זאת, בשונה ממזגנים רגילים, אשר בהם המדחס עובד בעוצמה קבועה ופעילות המזגן משתנה רק מבחינת הפעלת וכיבוי המדחס. טכנולוגיית האינוורטר לעומת זאת, מתאימה את עוצמת העבודה של המדחס לטמפרטורה שבחדר ולטמפרטורה המבוקשת ובכך מספקת חסכון בצריכת החשמל. מאחר שטכנולוגיה זו מקלה על המזגן את עבודתו השוטפת, מידת שחיקתו תצטמצם, היקף התקלות גם כן וכך גם הצורך בהזמנת טכנאי מזגנים. בטווח הארוך, התוצאה תהיה הארכת חיי המזגן וצמצום ההוצאות על תיקון והחלפת מזגנים. כמו כן, טכנולוגיית Variable Air Flow (ראו כאן בהמשך) מספקת במזגן זה חסכון, אשר מגיע לעד 30 אחוז בצריכת החשמל! מדובר בחיסכון ניכר. 

 

נוחות – מיזוג מותאם לכל חדר

בחירת החדרים אליהם יגיע האוויר מהמזגן וקביעת עוצמת האוויר אליהם, הם עוד יתרונות משמעותיים ביותר של מזגן תדיראן סנס החדש. זה הוא למעשה מזגן חכם, בטכנולוגיית VAF הייחודית של תדיראן. VAF או Variable Air Flow היא טכנולוגיה אשר מספקת התאמה אוטומטית של כמות האוויר, לצרכים המשתנים של מפעילי המזגן בבית או בעסק. באמצעותה, ניתן לקבוע לכל חדר במבנה טמפרטורה רצויה ובכך לנצל את המזגן באופן אופטימאלי וללא בזבוז מיותר. 

 

נוחות – שליטה מרחוק

תדיראן סנס החדש כולל מערכת שליטה מרחוק מבוססת תקשורת WiFi. השליטה מרחוק, היא כידוע גישה שמקלה על השימוש במזגן וחוסכת זמן וטרחה. כמו כן, ניתן לחבר את המזגן למערכת "בית חכם". אם בוחרים להשתמש במערכת בקרה ממוחשבת מסוג כזה, תתבצע "שליטה מרחוק" אוטומטית, בהתאם לבחירתכם, ברמת תחכום גבוהה במיוחד. כמו כן, שימוש במערכת "בית חכם" עם מזגן משוכלל כמו תדיראן סנס החדש, יאפשר לבחור מבין הרבה יותר אפשרויות, ביחס למזגנים פשוטים יותר.  

 

מאחורי הקלעים – כיצד מתרחש "הקסם"? 

אתם מכוונים את המזגן על פי דרישותיכם, בהתאם לאפשרויות הרבות שהשליטה מרחוק מציעה. אם כיוונתם את יציאת האוויר בחדר ספציפי, המערכת תגיב לכך בשינוי זרימת האוויר לאותו חדר, באמצעות "דמפרים" – מערכות שסוגרות או פותחות את צינור המיזוג לחדר, במידה המתאימה לבחירתכם. מערכת הבקרה של המזגן לוקחת בחשבון את סך כל הבחירות שלכם בכיוון המזגן והיא מתאימה בהתאם לכך, את ספיקת האוויר של היחידה המרכזית. הכול כמובן, תוך התחשבות בטמפרטורות המבוקשות. 

 

מאחורי הקלעים – חדשנות מקומית 

רוצים אפילו עוד ערך מוסף, מרכישת מזגן איכותי זה? בבקשה: תדיראן סנס החדש הוא סיפור של חדשנות מקומית, מאחר שטכנולוגיית Variable Air Flow פותחה במפעל תדיראן בעפולה. VAF מהווה פריצת דרך בינלאומית ואתם נהנים מהתוצאות וגם רוכשים ומעודדים תוצרת ישראלית. 

תכנים שיוסיפו לכם עוד שליטה על מיזוג האוויר שלכם:

arrow left slider arrow right slider