✖

שירות לקוחות

✖

ייעוץ בבחירת מזגן

יועץ אנושי
יועץ דיגיטלי לחנות המיזוג חנות חשמל

ככה תבחרו מזגן חסכוני ומומלץ

השמש הקופחת וגלי החום מבשרים לנו על בוא הקיץ? מתכוננים לימים הגשומים והקרים של החורף? בין אם מדובר בהיערכות לקראת עונת הקיץ או החורף, בחירת מזגן חסכוני ומומלץ הוא שיקול מרכזי שעליכם לקחת בחשבון.

המזגן הוא אמצעי החימום היעיל, הבטוח והנכון ביותר, ועל כך מעידה הפופולריות שלו כמעט בכל בית אב בישראל. השימוש במזגן הוא ורסטילי ונוח גם ימים הפכפכים בהם נדרש לקרר את הבית במהלך היום, ולחמם אותו בשעות הערב הקרירות.

מהו המידע החשוב שעליכם לדעת לפני רכישת מזגן? אילו מושגים מקצועיים חשוב להכיר כדי לבחור נכון? ומהם השלבים שיעזרו לכם לבחור את המזגן החסכוני שמתאים לצרכים שלכם?

איך תבחרו את המזגן החסכוני והיעיל ביותר עבורכם?

טכנולוגיות המיזוג המתקדמות של תדיראן מאפשרות חווית שימוש אידיאלית בהתאם לצרכים שלכם. עם מגוון גדול של מזגנים, הפועלים בתצורות וטכנולוגיות שונות, כל אחד יכול להנות מהדור הבא של פתרונות המיזוג. אלו יספקו לכם את היעילות האנרגטית הגבוהה ביותר וחיסכון מקסימלי בהוצאות החשמל.

דירוג אנרגטי גבוה

הדירוג האנרגטי של המזגן הוא המדד המרכזי שמשפיע על רמת החסכון שלו. בזכות שינויי חקיקה, והעלאת המודעות לנושא בשנים האחרונות, נעשים מאמצים רבים מצד יצרני המזגנים לשכלל את הטכנולוגיות הקיימות ולהעלות את רף הדירוג האנרגטי.

בעגה המקצועית, הדירוג האנרגטי נקרא COP, והוא המדד שבודק את תפוקת הקירור או החימום (תלוי עונת השנה כמובן), ביחס להספק החשמלי שהמזגן צורך בפועל.
תפוקת הקירור, שנמדדת ביחידות תרמיות של BTU לשעה, מצביעות על איכות המזגן ועל היכולת שלו לקרר או לחמם.
מזגן יעיל יהיה זה המשלב בין תפוקה גבוהה לבין דירוג אנרגטי גבוה שיחסוך לכם בהוצאות הכספיות.בבחירת המזגן חשוב לשים לב לדירוג האנרגטי – ככל שהמכשיר חסכוני ויעיל יותר כך הדירוג גבוה יותר. דירוג אנרגטי A הוא הגבוה ביותר, ו- G הוא הנמוך ביותר.

התאמת המזגן לצרכים


בכל בית או מבנה משרדי קיימים אילוצים המושפעים בין היתר מהתשתיות החיצוניות, מספר החללים, שטח הקירור הרצוי, גובה התקרה, מספר שעות עבודה יומיות, איזור גאוגרפי וכן הלאה.
תכנון קפדני ומקצועי של המומחים של תדיראן יוכל לחסוך לכם המון כסף בעת ההתקנה של המזגן וכמובן בשימוש העתידי בו.
בחדרים קטנים או חללים עם תקרה נמוכה, מומלץ להתקין מזגן עילי עם תפוקת קירור/חימום נמוכה יחסית, שתחסוך לכם בהוצאות החשמל.במידה ומדובר בחלל משרדי, כדאי לשקול התקנת מערכת מיזוג מיני מרכזית לקירור כל החללים למשך זמן רב. טכנולוגיות מתקדמות, כמו אלו שקיימות במזגני תדיראן אינוורטר, הן פתרון מושלם לקירור או חימום חללים גדולים במינימום השקעה כספית, שיכולה להסתכם גם בשקלים בודדים בכל יום!
מומלץ להתייעץ עם הטכנאים של תדיראן לגבי האופציה הזו.

מזגן חסכוני

סקר שוק מקיף

כמו בכל החלטה חשובה, מומלץ לבצע מחקר מקיף על מנת לוודא שהבחירה שלכם היא הנכונה ביותר. במסגרת הסקר, חשוב לקבל הצעות מחיר אך ורק ממתקינים מורשים המציעים מזגנים של חברות מוכרות המספקות גם אחריות ושירות לקוחות במידת הצורך.

לחסוך מראש בעזרת פונקציות מתקדמות

פונקציות נוספות שמשפיעות על מידת החסכון כוללות טכנולוגיות של ניקוי עצמי ששומרות על התחזוקה של המזגן, מזגני VRF box לשליטה נפרדת על כל יחידת מיזוג, טכנולוגיית אינוורטר, בקרה ושליטה חכמה על המזגן ועוד.
כל אלו מאפשרים למזגן לפעול בתפוקות מרביות ללא הפרעה, ולחסוך בחשמל ובהוצאות יקרות של תיקונים ואחזקה שוטפת בטווח הרחוק.
גם אם הרכישה הראשונית והתקנת המזגן יעלו לכם טיפה יותר, אין ספק שלטווח הארוך רכישת מזגן מתקדם תחסוך לכם עלויות רבות ותהיה הכדאית ביותר.

מזגני אינוורטר – טכנולוגיה יעילה לחסכון מירבי בצריכת החשמל

היתרונות של מזגני אינוורטר מאפשרים פעולה שקטה וחסכונית של המזגן כשמדובר בשעות עבודה ממושכות. אם אתם מחפשים את המזגן החסכוני והיעיל ביותר עבוד חללים גדולים, או במקרים בהם מדובר בצרכי מיזוג "כבדים" מהרגיל, אינוורטר היא הטכנולוגיה המושלמת עבורכם.

הטכנולוגיה של המזגן קובעת את מידת החסכון שלו, וכשמדובר במזגני אינוורטר הנתונים אינם משקרים.
מזגני אינוורטר מבית תדיראן מציעים עבודת קירור או חימום רציפה, בה המדחסים עובדים באופן רציף ולא גורמים להפרשי טמפרטורות עקב כיבוי והדלקה של המזגן.
הטכנולוגיה מאפשרת את התאמת המהירות ועוצמת העבודה של המזגן באופן מבוקר, והופכת את המזגן לחסכוני ויעיל במיוחד.

מזגני אינוורטר חוסכים עד 30% בצריכת החשמל היומית. בנוסף, למזגני אינוורטר בלאי נמוך ביחס למזגנים המתחרים בשוק, והם מספקים תמורה לאורך זמן כמו גם את החזרת ההשקעה באופן מהיר יותר.

 

יועצי המזגנים של תדיראן עומדים לרשותכם בכל אחד משלבי בחירת המזגן. בעזרת הידע המקצועי הם יוכלו להתאים לכם את המזגן החסכוני והיעיל ביותר בהתאם לצרכים ולמגבלות שלכם.

המזגנים של תדיראן מבוססים על הטכנולוגיות המתקדמות ביותר ומאפשרים לכם להנות מחוויית מיזוג אולטימטיבית במחירים אטרקטיביים לאורך כל ימות השנה.

תכנים שיוסיפו לכם עוד שליטה על מיזוג האוויר שלכם:

arrow left slider arrow right slider