✖

שירות לקוחות

✖

ייעוץ בבחירת מזגן

יועץ אנושי
יועץ דיגיטלי לחנות המיזוג חנות חשמל

מה צריך לדעת על חימום חדר תינוק – טיפים להורים בחיתולים

כשזה נוגע לבריאות ולבטיחות של היקר לכם מכל – אין מקום לפשרות. חימום חדר השינה של התינוק הוא נושא שמטריד הורים צעירים רבים, שמבקשים למצוא את הפיתרון האידיאלי לסוגיה.

כידוע, תינוקות וילדים בגילאים צעירים מתקשים לווסת את חום גופם, והם רגישים הרבה יותר מאיתנו, המבוגרים, לנזקי הקור ומזג האויר החורפי. שימוש נכון במזגן יבטיח שינה ערבה ובטוחה לתינוק שלכם וימנע גם מכם דאגות מיותרות.

על מה חשוב להקפיד כדי לחמם את חדר התינוק בצורה נכונה? מהן היתרונות של השימוש במזגן על פני אמצעי חימום אחרים? ועל אילו דגשים נוספים חשוב לשמור כשמדובר בבריאות של ילדיכם?

תינוק ישן בחדרו

6 טיפים לחימום חדר התינוק

המזגן הוא אמנם אמצעי החימום היעיל והבטוח ביותר. עם זאת, כשמדובר בתינוק שלכם חשוב להקפיד על מספר כללים חשובים על מנת להבטיח חימום אחיד של החדר: 

  • טמפרטורה מומלצת: הסוגיה שמטרידה כל הורה צעיר –  מהי הטמפרטורה המומלצת לחימום חדר התינוק?
    נתחיל מכך שאין לסוגיה זו תשובה חד משמעית. זה תלוי בגילו של הילד, עד כמה הוא רגיש לקור, כמה נפשות ישנות בחדר השינה, וכמובן גם במיקום הגיאוגרפי, כיווני האוויר, גובהו של חדר התינוקות ועוד אחרים.

    באופן כללי, מומלץ לכוון את טמפרטורת המזגן סביב 24 – 26 מעלות. הטווח הזה גבוה יותר מההמלצות לחימום הבית בחורף, זאת על מנת להבטיח את השמירה על חום גופו של התינוק שגם ככה רגיש יותר מאיתנו לקור.

  • שימוש במזגן עם בקרת אקלים מתקדמת: המזגנים החדשים של תדיראן מתבססים על טכנולוגיות מתקדמות, כמו טכנולוגית אינוורטר וטכנולוגית VAF, ומאפשרים בקרת אקלים ושליטה מלאה במיזוג האויר.

    עבור אותם הורים שחוששים מחימום יתר (או חימום שאינו מספק) בחדר התינוק, שימוש במזגן תדיראן ידאג לכך שהטמפרטורה בחדר תתאים עצמה לסביבה ולצרכים של התינוק, וכמובן לפיזור אחיד של החום בכל החלל.

  • פונקצית I Feel: שימוש בפונקציות מתקדמות בשלט כמו פונקציית I Feel יבטיחו גם הן שליטה מלאה בבקרת מזג האויר בחדר התינוק.
    באמצעות חיישן שמותקן על גבי השלט, משודרת הטמפרטורה בסביבתו באופן קבוע למזגן, כך שהוא עובד כל הזמן בתפוקה מלאה ומתאים את עצמו לטמפרטורה הרצויה.

 

  • חסכון בחשמל – מזגני אינוורטר מבית תדיראן מסייעים בפיזור אחיד וחסכוני של האוויר.
    טכנולוגית אינוורטר פוטרת אתכם מהצורך להפעיל ולכבות כל פעם את המזגן על מנת למנוע מאמץ יתר של המדחס, והיא מאפשרת ויסות אוטומטי של פעולת המנוע בהתאם לתנאים בחדר.

    כך תוכלו לחסוך בהוצאות הכספיות, ולדאוג שתפוקת החימום בחדר התינוק תהיה יעילה במיוחד.

  • אויר נקי – המזגן עובד שעות נוספות בימי החורף, ואתם חוששים שהאוויר שנכנס לחדר התינוק אינו נקי מספיק. במזגנים החדשים של תדיראן קיימות טכנולוגיות מובנות (כמו טכנולוגית Air Care) שדואגות לרענון האוויר שנכנס וגם לחיטוי חיידקים, עובש ומזהמים אחרים שיכולים לפגוע בבריאות של התינוק.

  • מיקום המזגן – כדי לחמם את חדר התינוק בצורה הטובה ביותר הקפידו שלא להתקין את המזגן מעל ראשו של התינוק, אלא במרחק סביר ממנו. בחירה נכונה של המיקום תהיה בכניסה לחדר מעל הדלת. כך תבטיחו פיזור אוויר אחיד של החום בחדר התינוק, וגם תחסכו מקום על קירות פונקציונאליים אחרים בחדר.

יש באפשרותכם להתייעץ עם יועץ המיזוג לגבי מיקום המזגן. בחירת המיקום תלויה בהספק של המזגן, כיווני האוויר ועוד פרמטרים חשובים אחרים.

תינוקות ופעוטות רגישים יותר לשינויים במזג האוויר ופעמים רבות מתקשים לווסת את חום גופם. לצורך הגנה ושמירה על בריאותם הם זקוקים לפתרונות חימום איכותיים בחדר השינה שלהם. בזכות פעולה שקטה ומערכות בקרת אקלים חדשניות, המזגנים של תדיראן מאפשרים לכם ולתינוק שלכם להנות משינה רציפה ונעימה בסביבה מוגנת ובטוחה.

תכנים שיוסיפו לכם עוד שליטה על מיזוג האוויר שלכם:

arrow left slider arrow right slider