✖

שירות לקוחות

✖

ייעוץ בבחירת מזגן

יועץ אנושי
יועץ דיגיטלי לחנות המיזוג חנות חשמל

מזגן מטהר אוויר – קירור, חימום, וטיהור האוויר שאתם נושמים בעת ובעונה אחת

אם אתם גרים על צלע הר, בבית עם אוויר פתוח בסביבה נקיה וירוקה ונטול זיהום אוויר, ייתכן וחלקכם ירצה לדלג על המאמר הזה. אבל מכיוון שרובנו, או בעצם כל מי שקורא את המאמר הזה, יודע שאזור מטוהר כמעט לא קיים בסביבה שבה אנו חיים, יחשוב פעם נוספת. כן, לא כולנו גרים על צלע הר באזור הגליל, וגם אם כן – סביר להניח שבתוך הדירה שלכם יש לא רק חיידקים, אלא גם חומרים נוספים שאתם חייבים לחטא.

משבר הקורונה גרם לאנשים רבים לשהות בבתיהם זמן רב. אבל גם בעידן שאחרי המשבר, נראה כי החיים כבר לא יחזרו למסלולם. בעידן החדש, שמים דגש מיוחד על נושא הטיהור והאזור בו אנו חיים. לא רק בשל התפרצותם של נגיפים נוספים, אלא בשל הרצון לשפר את חיינו.

טכנולוגיה חדישה מבטיחה לסנן את האוויר המזוהם בבית שלכם ולטפל גם באוויר ובעובש. נשמע דמיוני? קראו את המאמר עד הסוף ותחליטו בעצמכם.

 

נלחמים בזיהום האוויר בבית בעזרת מזגן מטהר אוויר

רבים חושבים בטעות ששהות בבית מפחיתה משמעותית את החשיפה לזיהום. ההנחה הזאת ממש לא נכונה. מחקרים הוכיחו בעבר כי האוויר בבית מזוהם מבחוץ. בארגון הבריאות העולמי הגדירו את זיהום האוויר כ"רוצח השקט" וכיום הוא נחשב לאיום גדול על בריאות הציבור.

אבל רגע, לפני שאתם נבהלים, יש דרך לשנות את זה באמצעות טכנולוגיה חדישה. בחודשים האחרונים הולכת ועולה המודעות של האנשים למזגן טיהור אוויר. כמו ששמעתם, מזגן מטהר אוויר, שמקרר, מחמם וגם מטהר את האוויר שאתם נושמים בעת ובעונה אחת.

מזגן טיהור אוויר הפך לפתרון הטוב ביותר עבור הבית שלכם. לא רק שתנשמו אוויר נקי יותר, המזגן כבר ידאג לחסל את הזיהום שמאיים על הבית שלכם.

 

עולם טכנולוגי חדש לטיהור האוויר בבית

החלטנו להוביל מהלך אסטרטגי. פנינו לחברות המתמחות בטיהור אוויר ויצרנו יחד את הדור הבא של המזגנים – כאלה שמטהרים את האוויר שאנחנו, ילדים, מבוגרים ובעלי חיים כאחד, נושמים.

כך למשל, הטכנולוגיה החדישה של חברת תדיראן מצליחה לייצר טיהור אוויר באמצעות פילטר אוויר מיוחד, שמצליח לחטא גם בקטריות כמו סטרפטוקוקוס, סלמונלה ועוד. חלק מהמזגנים מצליחים לחטא את האוויר גם מעשן סיגריות. ההשפעה היא מיידית, כך שברור לכולם שהתרומה של המזגן לחיים שלכם היא בעלת ערך עצום.

 

"לא מספיק לפתוח חלון?"

זו שאלה שרבים שואלים אותנו, כשהם מגיעים לקנות את המזגנים עם הטכנולוגיה החדשנית. בדרך כלל, כשהמזגן פועל החלונות בבית יישארו סגורים, אז אין הגיון לפתיחת חלון שיכניס אוויר חם בזמן שהאוויר פועל, או להפך. אבל בלי קשר, אוויר נקי לא ייכנס בכל מקרה דרך החלון או דרך דלת היציאה למרפסת ולגינה.
למזגן מטהר אוויר השפעה חיובית נוספת על החיים שלנו. פעמים רבות, כשהמזגן פתוח – אנו נוהגים לבשל וריח של טיגון או בישול בתנור ממלא את הבית. מזגן מסוג אייר קייר של תדיראן מנטרל את הריחות הללו על ידי שחרור יונים לאוויר. גם ריח אשפה שמציף את הבית כשהמזגן פועל אמור להתפוגג.

הפתרון לקרדית האבק בבית

מזגן מטהר אוויר מטפל גם בגורמי אלרגיה שונים, כמו קרדית האבק. אבק שנמצא באוויר עף לכל עבר כאשר המזגן מופעל. ומה תגידו על מזגן עילי שמכוון למרכז החדר וגורם לאבק להתפזר באזור קנה הנשימה שלכם?
ובכן, הטכנולוגיה החדשה מצמצמת כמעט לחלוטין את קרדית האבק. כן, זו שיכולה לגרום גם למחלות אחרות כמו סינוזיטיס.

המזגן לא מגן רק מפני אבק, אלא גם מפני עובש. חיידקים אוהבים לשכון סמוך למקורות מים, כך שפעמים רבות מצטבר עובש במקומו אלה. כשהמזגן הישן שלכם מפיץ עובש לכל עבר, פלא שהאזור לא נשאר נקי, כזה עם רמת חיטוי גבוהה?

מזגן טיהור אוויר מתקדם יצליח לנטרל גם את העובש שמצטבר בבית שלכם. ברוב המקרים, כמעט בכל בית, מצטער עובש בפינות שאתם לא תמיד רואים. מזגן טיהור אוויר יעשה עבורכם את העבודה מבלי שתצטרכו להתאמץ.

 

ההודעה של תדיראן – צעד גדול לאדם

בחודש מאי 2020 הודיעה חברת תדיראן כי החליטה להשיק את סדרת המזגנים החדשה, זו שפועלת בטכנולוגיה מתקדמת לטיהור האוויר. הפצת המזגנים מסדרת SUPREME כבר החלה, והיא נועדה לא רק לקרר ולחמם אזורים בבית, אלא גם לטהר את האוויר ולחטא אותו.

מחולל פלזמה ועוד שלושה מסננים לא רק שינטרלו ריחות רעים, אלא גם ירחיקו חומרים מזהמים. האוויר שתנשמו יהיה נקי יותר.

בכלל, בחברה החליטו לשים את הנושא בראש סדר העדיפויות לשנים הקרובות. על פי מחקר שהתבצע, התברר לחברה כי האוויר בבית מזוהם פי שניים עד פי חמישה מהאוויר בחוץ, זאת בשל הימצאות חומרים מזהמים בסיגריות, גז, אשפה, חומצות שונות ועוד.

הפרסום של ארגון הבריאות העולמי לפיו 3.8 מיליון איש מתים מדי שנה בשל מחלות שנובעות מזיהום אוויר ביתי, רק תרמו לרצון החברה לשנות את איכות החיים שלכם.

ומה אתם רוצים?