✖

שירות לקוחות

✖

ייעוץ בבחירת מזגן

יועץ אנושי
יועץ דיגיטלי לחנות המיזוג חנות חשמל

שלט למזגן תדיראן – חושפים את כל הטריקים

פשטות, נוחות ויעילות

שלט זה נועד לתפעול מזגני TADIRAN R מפוצלים עיליים והוא מגיע יחד עם המזגן, ברכישתו. השלט מאפשר להפעיל ולכוון את המזגן מרחוק, בקלות ובנוחות. מדובר בתכונה, אשר חשובה במיוחד במזגנים שהגישה הישירה אליהם לא קלה (דוגמת מזגן עילי, שמותקן קרוב לתקרה). עיצוב השלט מאזן בין פשטות הפעלה לעושר אפשרויות. הוא כולל תצוגה דיגיטלית, אשר משלבת מגוון אייקונים וגדלי פונט שונים, להדגשת מה שחשוב במיוחד ולהפעלה יעילה.

פונקציות מיוחדות

 

מיזוג אוטומטי

במצב הפעלה אוטומטי או במצב איוורור, המזגן יודע להתאים בעצמו את הטמפרטורה בחדר, לתנאים שנוחים עבור רוב האנשים. התחושה בחדר מושפעת מגורמים רבים וניתן לכוון מזגנים מתוחכמים אלה במגוון רחב של דרכים. כאיזון לכך, כיוון המיזוג למצב האוטומטי, נותן לכם אפשרות קלה ומהירה להרגיש נוח בחדר, בלחיצת כפתור. כמובן, תוכלו לשנות הגדרות אלה אם תרצו, ולכוון את המזגן בצורה שתואמת יותר להעדפותיכם המיוחדות.

שליטה נקודתית

תכונה מעניינת ושימושית במיוחד, היא היכולת לכוון את המזגן, על פי הטמפרטורה בנקודה ספציפית בחדר. פונקציה זו (אשר מכונה I FEEL), מבוססת על היכולת לדגום את הטמפרטורה היכן שהשלט נמצא, היישר מהשלט ולהעביר מידע זה למזגן. מאחר שהשלט נמצא בדרך כלל במקום המרכזי בחדר שבו אתם נמצאים, מתקבלת בצורה כזו התאמה משופרת של תנאי מיזוג האוויר להעדפותיכם. כמו כן, הדבר מתבטא בשימוש יעיל יותר במזגן. כרקע לכך, נזכיר ש"מזג האוויר" בחדר ממוצע איננו אחיד, גם אם מדובר בחדר קטן. זאת, מאחר שיש אינספור גורמים שונים, אשר משנים משפיעים על הטמפרטורה (דוגמת מכשירי חשמל פולטי חום) ומוזיזים את האויר (למשל תנועת אויר חם למעלה, תנועת אנשים, פתיחת דלתות וחלונות ואף תנועת האויר מהמזגן).

טורבו

לא פעם, אנו נכנסים בקיץ לחדר חם בהרבה מהרצוי או בחורף, לחדר קר במיוחד. במצבים כאלה, יכול להיות שימושי ונוח, לשנות את המצב במהירות. החדשות הטובות, הן שכבר יש לכך פתרון – בלחיצת כפתור (לחצן TURBO במזגן) יופעל מאוורר המזגן באופן זמני במהירות גבוהה מהרגיל. תכונה זו שימושית, גם במצבים שבהם יש צורך למזג חללים גדולים יחסית, דבר שלוקח יותר זמן ממיזוג חדר קטן.

מצב שינה

בעזרת לחצן SLEEP, ניתן להפעיל בלילה מצב מיוחד לשיפור תנאי השינה. מצב זה דרוש, מאחר שבלילה מתרחשים בו זמנית שני תהליכים מיוחדים מבחינת הטמפרטורה. האחד, הוא שהטמפרטורה החיצונית יורדת בהדרגה ובמהירות יחסית. השני, הוא תהליך ההרדמות והשינה – תהליך שבו יש לגוף דרישות מיוחדות מבחינת טמפרטורה. מצב השינה במזגן מותאם במיוחד לכך וחוסך לכם את הצורך להתאים זאת בעצמכם. בבוקר נפסיק כמובן את מצב השינה ומצב זה ינוטרל אוטומטית, גם בכיבוי המזגן. אגב, מצב השינה תורם במידה מסוימת, גם מהיבט החסכון בחשמל.

טיימר

שלט המזגן מאפשר לתזמן הפעלה או כיבוי של המזגן, על פי העדפותיכם. לאפשרות זו, עשויות להיות מגוון תועלות. לדוגמא: בימים עם מזג אוויר קיצוני, שבהם לוקח זמן רב להגיע לטמפרטורה הרצויה בחדר, תוכלו לכוון אותו להתחיל לפעול מראש, עוד לפני הגעתכם לחדר. כמו כן,
תוכלו להבטיח בצורה כזו שלא תשכחו את המזגן דולק, כאשר אתם יוצאים מהבית בשעות קבועות. בשורה התחתונה, הטיימר מספק לכם יותר גמישות, שליטה ואפשרות למנף את יתרונות האוטומציה.

חשוב ומעניין לדעת

הכנסת אוויר חיצוני

עם כל הנוחות שמספק מיזוג חדר סגור, יש לכך בפני עצמו חסרון אחד והוא שמדובר על טיפול כזה או אחר, באותו נפח אוויר. כך, החדר הופך למעין "מיקרו אקלים", שבו תכולת הפחמן הדו חמצני גדלה (דבר שהשפעותיו ידועות כלא בריאות), חומרים מזיקים שונים (כגון עשן סיגריות או ריח טיגון) מצטברים באוויר ועוד. בעזרת השלט, תוכלו להתגבר על החסרונות שנובעים מכך, באמצעות בחירה באפשרות של הכנסת אויר צח מבחוץ. לחילופין, ייתכנו גם מצבים שבהם תהיו מעוניינים מסיבה כלשהיא, שהאוויר שבחוץ דווקא לא ייכנס פנימה. זה יכול להיות מצב מיוחד כמו עשן באוויר החיצוני (ל"ג בעומר למשל) או מצב שבו הטמפרטורה החיצונית השתנתה במהירות. במצבים כאלה, ניתן בקלות לכבות את אפשרות הכנסת האוויר החיצוני.

כמה כיווני אוויר שתרצו

ניתן לכוון בעזרת המזגן את כיווני זרם האוויר שיוצא ממנו. זאת, באמצעות הגדרת מצבי הטיה שונים, עבור המדפים שמכוונים את האוויר. אפשרות נוספת, היא עצירת מדף הטיית האוויר, תוך כדי תנועתו למעלה או למטה. כתוצאה מכך, המדף יישאר במצב האחרון שבו הוא נמצא. השלט גם מספק חיווי גרפי, של מצב מדף הטיית האוויר.

ייבוש סוללה פנימית (לחצן BLOW)

פונקציה מיוחדת זו, נועדה למנוע היווצרות של בקטריות ועובש בסוללת המזגן. מדובר במאדה של היחידה הפנימית של המזגן, אשר צובר לחות רבה תוך כדי הפעלתו. עובש זה, אם לא יטופל, עלול לנוע ברחבי החלל הממוזג, להשפיע לרעה על בריאותכם ולפגוע בקירות, ריהוט, ביגוד ועוד. הייבוש מושג, בכך שלאחר כיבוי המזגן, מאוורר היחידה הפנימית שלו ממשיך לפעול במהירות נמוכה, למשך כעשר דקות.

נעילת לוח מקשים

ניתן לנעול את לוח המקשים של המזגן, כך שהוא לא יילחץ בטעות והכיוונים יישתנו באופן לא רצוי. מדובר בתכונה "קטנה" לכאורה, אך גדולה בחשיבותה. זאת, מאחר ששלט למזגן תדיראן הוא מסוג הפריטים שלא תמיד נמצאים במקום קבוע ומוגן. השלט יכול להתחיל את היום על שולחן, למצוא עצמו בצהריים מונח אקראית על מדף כלשהו ולבסוף להיות זרוק על ספה בערב. כתוצאה מכך, שלט שמתחבא היכן שהוא בין כריות הספה, עלול להילחץ בלי כוונה על ידי אנשים שיושבים עליה. הוא עשוי להילחץ על ידי ילדים משחקים וכן הלאה. רצוי וטוב "לנעול" אותו.

אפשרות להפעלה ידנית

העובדה שהשלט "מסתובב" פעמים רבות ברחבי החדר, גם מגדילה את הסיכוי לכך שהוא יינזק או יאבד. במקרים כאלה, עדיין ניתן להפעיל את המזגן ישירות, באופן ידני. סיטואציות מסוג זה, שבהן אתם מבינים כי השלט אבד או נפגע או לא שמיש מסיבה אחרת (כמצב הסוללות), מתרחשות לרוב בזמנים הכי פחות נוחים. אלה זמנים שבהם אתם זקוקים למזגן, אבל לא התארגנתם מראש לוודא שהכל מוכן לשם כך, זמין ותקין. בזמנים כאלה, טוב שיש אלטרנטיבה זמנית, קלה ופשוטה.

תכנים שיוסיפו לכם עוד שליטה על מיזוג האוויר שלכם:

arrow left slider arrow right slider