✖

שירות לקוחות

✖

ייעוץ בבחירת מזגן

יועץ אנושי
יועץ דיגיטלי לחנות המיזוג חנות חשמל

שקט וחכם יותר – את המזגן הזה אתם חייבים להכיר

לאורך השנים האחרונות ידע עולם מיזוג האוויר מהפיכות טכנולוגיות רבות שאפשרו לכולנו להנות ממזגנים יעילים וחסכוניים יותר. ההתקדמות הטכנולוגית האדירה תרמה גם לפופולאריות של המזגן המיני מרכזי, שנחשב כיום לפתרון האידיאלי עבור משפחות רבות.

מלבד המענה האיכותי שהוא מעניק לדירות מגורים, המזגן המיני מרכזי נפוץ לשימוש גם במשרדי עבודה, בתי מלון ומרחבים ציבוריים נוספים. השילוב שבין תפוקות הקירור הגבוהות שלו, העיצוב שמשתלב נהדר בכל חלל, יחד עם טכנולוגיות מתקדמות שמסייעות בחיסון חשמלי ובשמירה על התחזוקה שלו, הן אלו שמגדירות את המהפכה בתחום המזגנים המיני מרכזיים.

את הדור החדש של המזגנים המיני מרכזיים אתם מוכרחים להכיר. מדובר מיזוג חדשנית שתאפשר לכם שליטה מלאה על בקרת המיזוג.

מזגן מיני מרכזי

מספר מילים על המזגן המיני מרכזי

שני המזגנים הפופולאריים ביותר לשימוש כיום הם המזגן המיני מרכזי והמזגן העילי. בעוד המזגן העילי ניתן להתקנה על גבי קירות החדר, כאשר היחידה החיצונית שלו ממוקמת בנפרד מחוץ למרחב הפנימי של הבית, המזגן המיני מרכזי מגיע עם שתי יחידות חיצוניות (גם המאייד וגם המדחס).
אל מערכת המיזוג מתווספת התשתית של תעלות האוורור שמחוברת ליחידות החיצוניות ואחראית על הזרמת האויר הקר או החם אל כל החללים בבית.

המזגנים המיני מרכזיים נחשבים חזקים ועוצמתיים יותר מהמזגנים העיליים הרגילים, והם מתאימים לצרכים של משפחות גדולות או של משרדי עבודה וחללים גדולים.

כיום, הודות לטכנולוגיות מתקדמות ובשל העובדה שבניינים חדשים מגיעים בדרך כלל עם תשתית מוכנה להתקנת תעלות האוורור, הפכו המזנים המיני מרכזיים לפופולאריים הרבה יותר. יחד עם חיסכון אנרגטי וטכנולוגיות חדשות לשמירה על הסביבה הפכו המזגנים המיני מרכזיים לשם הבא בעולם מיזוג האויר.

בעוד שההתקנה של המזגן המיני מרכזי יקרה יותר מזו של המזגן העילי הרגיל, בשיקולים ארוכי טווח, דווקא המזגן המיני מרכזי יהיה משתלם יותר פעמים רבות מבחינת התחזוקה השוטפת שלו, חיסכון אנרגטי וכמובן בהיבטים של תפוקות הקירור.

הטכנולוגיות ששינו את עולם המזגנים המיני מרכזיים

מגוון טכנולוגיות חדשות עליהם עמלו במרכז המחקר והפיתוח של תדיראן, מאפשרות לכולנו להנות ממזגנים מיני מרכזיים עוצמתיים, חסכוניים ומשתלמים יותר. מהן אותן טכנולוגיות ומה מסתתר מאחוריהן? כיצד נוכל לשלוט טוב יותר על בקרת מיזוג האוויר? ואיך הטכנולוגיות הללו מאפשרות לנו לשמור על סביבה נקייה יותר ופחות רועשת?

טכנולוגית VAF:

הטכנולוגיה  הישראלית המתקדמת של תדיראן מאפשרת שימוש יעיל וחכם יותר במזגן המיני מרכזי. עד עתה, השליטה על המזגן המיני מרכזי התבצעה דרך היחידות המרכזית שלו (מחוץ לחלל הבית). בזכות פיתוח טכנולוגית VAF שחוללה מהפיכה בתחום המיזוג, ניתן לשלוט על בקרת מיזוג האוויר בכל חדר בנפרד. המשתמש יכול לווסת את זרימת האוויר שנכנסת לחדר ואת הטמפרטורה בה המזגן יפעל מבלי לבזבז את יתרת האוויר שלא נוצלה.

מבחינה כלכלית, מאפשרת טכנולוגית VAF חסכון אדיר של עד 30% בצריכת החשמל. העובדה הזו מעניקה למזגן המיני מרכזי יתרון כלכלי על פני המזגן העילי הרגיל.
כמו כן, מאפשרת הטכנולוגיה נוחות מקסימלית, תוך שמירה על היעילות של המזגן ושליטה מלאה על בקרת מיזוג האוויר בכל החללים הביתיים.

מערכת ניהול אנרגיה החכמה הזו מאפשרת פעולה שקטה של המזגן, ומנצלת את החיסכון האנרגטי בהפיכת הסביבה שלנו לירוקה יותר

טכנולוגית אינוורטר:

טכנולוגיית האינוורטר, שכבר הפכה למושג שגור בפי רבים מאיתנו, היא גם זו שחוללה את המהפכה הראשונית בעולם המיזוג המיני מרכזי. עד המצאתה של הטכנולוגיה פעלו המזגנים בשיטת on/off. הכוונה היא, שהשליטה על פעולת המנוע נעשתה באמצעות בקרת חישה של הטמפרטורה בחדר. כך לדוגמא, בימי הקיץ, בכל פעם שהטמפרטורה בחדר צנחה, היה המנוע נכבה עד אשר הטמפרטורות היו עולות שוב והמזגן היה חזור שוב לפעולה.

טכנולוגיית אינוורטר מאפשר עבודה רציפה ושקטה של המנוע, וכך חוסכת הוצאות חשמל מיותרות. המדחסים של המזגן עובדים באופן רציף ושומרים על בקרת מיזוג אוויר, ומתאימים באופן דינאמי את התפוקות לשינויים בסביבה.

טכנולוגיית אינוורטר מבטיחה מינימום רעשים, חיסכון אנרגטי ותרומה משמעותית לנוחות האקלימית.

מזגן מיני מרכזי

טכנולוגיית Air Care:

הטכנולוגיה החדשה מאפשרת חיטוי וניקוי של המזגן ללא צורך בפעולת תחזוקה ידנית. הטכנולוגיה מאפשרת לנו להאריך את אורך החיים של המזגן ולשמור על הסביבה שלנו בריאה ונקיה יותר.

טכנולוגית Air Care מבוססת על שחרור מבוקר של יונים שליליים וחיוביים לאוויר, וכך בעצם מונעת התפשטות של עובד, בקטריות ושאר גורמים מזהמים ולא נעימים שמצטברים על גבי הפילטרים וחלקי המזגן השונים.

כמו כן, מסירים החומרים הפעילים גם חומרים מזהמים אחרים כמו חומצות, אבק, זיעה, ריחות לא נעימים ועוד.

תכנים שיוסיפו לכם עוד שליטה על מיזוג האוויר שלכם:

arrow left slider arrow right slider