✖

שירות לקוחות

✖

ייעוץ בבחירת מזגן

יועץ אנושי
יועץ דיגיטלי לחנות המיזוג חנות חשמל

מהפיכת הבית הבריא של תדיראן

להיות בטוחים באיכות האוויר שאנו נושמים – במיוחד בבית

אם היו אומרים לך שניתן להפחית, כמעט לחלוטין, את החיידקים, הבקטריות הווירוסים והעובשים שהמשפחה שלך נושמת בבית? ואם גם היו אומרים לך, שבעזרת טכנולוגיה ייחודית מוגנת בפטנט האוויר בבית, המקום שבו אנחנו אמורים להרגיש הכי בטוח – יכול להיות נקי יותר?

לא שווה בדיקה?!

על פי נתוני משרד הבריאות, האוויר שאנו נושמים בבית מזוהם כמעט פי 5 (!) מהאוויר שאנו נושמים בחוץ. מבלי שנשים לב הבית שלנו עמוס בגורמים רבים שמזהמים את האוויר באופן קבוע ומתמשך, לא פלא שלמעלה מ-60% מהילדים סובלים מבעיות נשימה ומבוגרים רבים סובלים מקוצר נשימה ובעיות בריאות נוספות, דבר הפוגע ביכולת לתפקד באופן יומיומי ורגיל. בנוסף, השנה גם למדנו שנגיף הקורונה, שרוב מקרי ההדבקה בו מתרחשים בחללים סגורים שאינם מאווררים או מטוהרים, גרם לכולנו לעצור רגע, לחשב מסלול מחדש ולשנות את הדרך שבה אנו חיים.

כולנו רוצים לנשום אוויר נקי ובטוח יותר בבית, אך האם זה אפשרי?

 

לוקחים שליטה על איכות האוויר בבית – משאירים את החיידקים בחוץ

כחברה שחרטה על דגלה את נושא איכות האוויר שאנו נושמים בבית, אנשי מעבדות המחקר והפיתוח של תדיראן, פיתחו במשך למעלה מ-3 שנים את AIR CARE O2 – טכנולוגיה ייחודית ופורצת דרך – המשמידה בכ – 99.999% את החיידקים, הבקטריות הוירוסים והעובשים הנמצאים בבית, ומסייעת לכל המשפחה לנשום אוויר נקי יותר. טכנולוגיית AIR CARE O2 ממירה מים שקיימים באוויר (לחות) למי חמצן. מולקולות מי החמצן נדבקות לוירוסים, חיידקים עובש ויתר הגורמים המזיקים לאוויר, משמידות אותן ובכך למעשה גורמות לטיהור האוויר שאנו נושמים בבית.

לתהליך הזה קוראים בשפה המדעית "אפקט הקורונה"…. כן, כן, הרבה לפני שהכרנו את הקורונה שלנו.

בכל טמפרטורה בבית – האוויר תמיד נשאר נקי

יעילות הטכנולוגיה הייחודית של תדיראן, נבדקה ע"י מעבדה רשומה ב- FDA ומאפשרת לנו לנשום אוויר בריא יותר בכל פעם שנקרר או נחמם את הבית.

אוויר נקי מזיהום בבית, בלחיצת כפתור

מומחי בריאות וסביבה מכל העולם וגם בישראל, מעריכים שהסכנה מזיהום אוויר ביתי הופכת להיות האיום הגדול ביותר על בריאות הציבור – אולי נדמה לנו ש"האוויר שקוף" אך הפגיעה הבריאותית מתרחשת בכל רגע שאנו נושמים את האוויר בבית. הכימיקלים במוצרים רבים, בישול בגז, רהיטים שפולטים גזים מזהמים, קרדית האבק שמובילה לאלרגיות, חומרי ניקוי, עישון וגורמים רבים נוספים, מזהמים את האוויר בבית באופן יומיומי ויוצרים בעיות בריאות רבות אצל ילדים ומבוגרים כאחד. הפתרון הטכנולוגי של תדיראן מאפשר לנו להשביח את האוויר בבית בעזרת השמדת הבקטריות והחיידקים, ובכך להיות בטוחים יותר באוויר שאנו והמשפחה שלנו נושמים במקום שבו אנחנו נמצאים הכי הרבה זמן – הבית.

עכשיו הזמן ליהנות מטכנולוגיית AIR CARE O2 במזגני תדיראן בהתאמה אישית,
כדי שגם אצלך ממש בקרוב, אפשר יהיה לנשום אוויר נקי בבית ולהרגיש הכי בטוח »