✖

שירות לקוחות

✖

ייעוץ בבחירת מזגן

יועץ אנושי
יועץ דיגיטלי לחנות המיזוג חנות חשמל

טיפים לבחירת מזגן לחדר שינה

הקיץ מגיע ויחד איתו הטמפרטורות מתחילות לעלות, עוד מעט כבר לא יהיה ניתן ליהנות משינה איכותית ללא מזגן. אם אתם מתכננים להתקין מזגן חדש שיוכל לצנן אתכם בלילות החמים, ריכזנו לכם כמה דברים חשובים שעליכם לקחת בחשבון לפני.

נתחיל מהעיקר – איזה מזגן מומלץ להתקין בחדר שינה?

רוב חדרי השינה הם חללים יחסית קטנים, לכן ההמלצה הגורפת תהיה להתקין מזגן עילי. מזגנים אלו קומפקטיים, שקטים וחסכוניים מאוד מבחינת אנרגיה. בנוסף, תוכלו גם לשלב זאת עם טכנולוגיות מתקדמות של תדיראן כמו מזגני אינוורטר שמאפשרים לכם ליהנות מצריכת אנרגיה נמוכה יותר באופן משמעותי ומשקט מופתי במהלך ההפעלה.

במידה ומדובר בבית חדש שעדיין לא מותקנים בו מזגנים – תוכלו לבחור גם במערכת מיני מרכזית של תדיראן שתוכל לקרר את חדר השינה שלכם במידת הצורך.

שלט מזגן בחדר שינה

מה עוד כדאי לדעת לפני שבוחרים מזגן לחדר שינה?

  • הגודל כן קובע – בחדר שינה לגודל של המזגן יש משמעות גדולה, כאמור – חדרי שינה לרוב הם חללים יחסית קטנים, לכן עדיף להימנע מהתקנת מזגנים מאסיביים עם תפוקות גבוהות. זכרו, שאומנם מזגנים קטנים מגיעים עם תפוקה יחסית נמוכה, יחד עם זאת צריכת החשמל תהיה גם נמוכה למדי.
  • התאמת התפוקה לשטח – אם אתם רוצים להבין איזו תפוקת קירור וחימום נדרשת מהמזגן עליכם לדעת מה נפח החלל שלכם, תוכלו לחשב זאת על פי הנוסחה הבאה: אורך החדר X הרוחב X הגובה. שימו לב! לתקרה גבוהה תהיה השפעה על החישוב הזה, חדר שינה עם תקרה נמוכה יצטרך תפוקה נמוכה יותר לעומת תקרה גבוהה.|
  • התאמת המזגן לאזור בו אתם גרים – למרות שארצנו היא קטנה, זכינו במגוון סוגי אקלים והאזור בו אתם גרים עשוי להשפיע על סוג המזגן שתצטרכו. לצורך העניין: אזורים בצפון הארץ דורשים מזגנים שונים לעומת אזורים דרומיים. זה תקף גם לאזורים בעלי לחות גבוהה כמו במישור החוף שיצטרכו פתרונות מיזוג ספציפיים לעומת אזורים יבשים כמו ירושלים.
  • פונקציות לבתים חכמים – תדיראן מאפשרת ללקוחותיה ליהנות מפתרונות חדשניים באמצעות חיבור מזגנים לבתים חמים הודות לטכנולוגיות Wi-Fi  – במילים אחרות תוכלו לשלוט על כיבוי והדלקת המזגן, על הגדרת טיימר, איזון טמפרטורה דרך הטלפון שלכם או לחילופין בעזרת הקול שלכם. תחשבו על זה – מה יותר מושלם מלהתעורר ביום חורפי וגשום כשהחדר שלכם כבר חומם מראש לכבודכם?
  • חימום וקירור – אנשים רבים בוחרים לרכוש מזגנים בעיקר כדי לקרר את חדר השינה בימים חמים ובחורף מעדיפים להסתפק בתנורים ומפזרי חום. חשוב שתהיו מודעים לכך שמדובר בבזבוז כסף יקר – כיוון שכיום, בזכות הטכנולוגיה המתקדמת של תדיראן, תוכלו ליהנות ממזגנים ייחודיים שידעו להעניק לכם חימום מדויק בחורף מבלי לייבש את האוויר כדי להעניק לכם את התחושה המיטבית בביתכם. בנוסף, גם בפונקציות חימום תוכלו ליהנות מאותם יתרונות שיש בפונקציית הקירור – חיסכון בחשמל, תפוקה גבוהה, התאמה אישית ועוד. בנוסף, יש לציין שמזגנים הם בטיחותיים הרבה יותר לעומת תנורים ומפזרי חום.
  • האם המזגן שקט? – אין דבר יותר מעצבן ממזגן שמתחיל לעשות רעשים בלילה. זו הסיבה שמתי שרוצים לרכוש מזגן לחדר שינה, חשוב לבחור בדגם שקט ככל הניתן. לרוב כל המזגנים החדשים נחשבים לשקטים יחסית, אבל יש עדיין מרכיבים במזגן שעשויים להשפיע על מידת הרעש שהמנוע מפיק. בנוסף, אם אתם רגישים לאורות בלילה, שימו לב שאתם בוחרים במזגן עם אפשרות לכיבוי אור התצוגה שמופיע על הצג.
  • אחריות – לרוב אחריות על מזגן נחלקת ל-2: אחריות על המזגן ואחריות על ההתקנה. אחריות על המזגן נמשכת לרוב לתקופה שנעה בין שנה ל-3 שנים, לרוב יהיה ניתן להאריך את תקופת האחריות בתוספת תשלום. כמו כן, יש לבדוק לכמה זמן נמשכת תקופת האחריות מטעם המתקין.
  • מסנן אבק וריחות – איכות השינה שלכם מושפעת גם מהרכב האוויר שאתם נושמים במהלך הלילה – לכן רצוי לבחור במזגן שיוכל לספק לכם טיהור אוויר באמצעות טכנולוגיית AIR CARE O2 של תדיראן.  למרות שהיום רוב המזגנים מגיעים עם מסנני אבק בסיסיים – כשמדובר בחדר שינה שלכם הבריאות שלכם מעל הכול. הצטיידו בדגם שיוכל לסנן חלקיקי אבק, עובש ופטריות כדי שאתם ואהובכם תוכלו ליהנות משנת לילה בריאה ומרעננת.
  • אחרי הרכישה – תחזוקה וטיפול: זהו, התחדשתם במזגן חדש לחדר שינה! עכשיו אתם יכולים ליהנות בכל עונה ממיזוג אוויר נפלא שמשפר לכם את איכות החיים. זכרו שעדיין יש לכם יש אחריות רבה – אחרי הכול כדי שהמזגן שלכם יוכל להעניק לכם עבודה איכותית לעוד שנים ארוכות עם כמה שפחות תקלות – אתם חייבים לדאוג לתחזוקה שלו על בסיס קבוע.זה אומר שאחת לתקופה עליכם לנקות את הפילטרים, לוודא שאין שום דבר שמפריע לזרימת האוויר, לבדוק שאין דליפת גז ועוד כל מיני פעולות קטנות שיסייעו לכם לשמור על המזגן שלכם. אם אתם לא בטוחים מה עליכם לעשות, תפנו לשירות הלקוחות של תדיראן, נשמח להעניק לכם מענה על כל שאלה. בנוסף, לפני עונת העומס בקיץ, אנחנו ממליצים להזמין בדיקה תקופתית שתוכל לחסוך לכם הרבה בהמשך.

תתחדשו!

תכנים שיוסיפו לכם עוד שליטה על מיזוג האוויר שלכם:

arrow left slider arrow right slider