✖

שירות לקוחות

✖

ייעוץ בבחירת מזגן

יועץ אנושי
יועץ דיגיטלי לחנות המיזוג חנות חשמל

תסמונת הבית החולה: דרכי מניעה וטיפול באוויר מזוהם

מה אתם באמת יודעים על זיהום האוויר בבית שלכם? על פי הנתונים הרשמיים של ארגון הבריאות העולמי, יותר מ-3.5 מיליון איש ברחבי העולם מתים מדי שנה כתוצאה מחשיפה לאוויר מזוהם.

על אף מאמצי ההסברה של ארגוני בריאות בינלאומיים וההתקדמות המשמעותית בתחום הטיפול באוויר מזוהם, בעיות רבות עדיין נותרו ללא מענה:
מחלות כרוניות בדרכי הנשימה, אלרגיות, זיהומים, מחלות לב, סרטן ועוד אחרים – כולם פועל יוצא של תופעת זיהום האוויר התוך – מבני.

הנתונים הללו וודאי מדגישים את הצורך בנקיטת צעדים משמעותיים בכל הנוגע לטיפול באוויר מזוהם בחללים הסוגרים בהם אנו מבלים את מרבית שעות היממה.
כיצד נוכל למנוע את הסיכונים הבריאותיים ולטפל בצורה יעילה ופשוטה בזיהום האוויר?

בית חולה

מהי תסמונת הבית החולה?

תסמונת הבית החולה היא תופעה אשר מתייחסת לאיכות האוויר הירודה בתוך מבנים סגורים ולהשפעות הסביבתיות והבריאותיות שלה על הציבור. למעשה, בשנים האחרונות התגברה באופן משמעותי החשיפה שלנו לזיהומים סביבתיים שונים כתוצאה משימוש בתנורי עץ, פחם ונפט, חלקיקי אבק, עישון, פליטת מזהמים מכלי רכב וגם מזהמים ביולוגיים ואלרגנים כמו חיידקים, וירוסים, עובש ופטריות.

למעשה, דוחות הבריאות מלמדים אותנו שהאוויר שאנו נושמים בתוך הבית מזוהם פי 5 מהאוויר בסביבה החיצונית!

בשורה התחתונה – אנו מבלים שעות רבות בתוך הבית, או בחללים סגורים אחרים (משרדי עבודה, קניונים וכו), ותסמונת הבית החולה רק מדגישה את הצורך במציאת פתרונות יעילים לטיפול באוויר מזוהם.

טיפול באוויר מזוהם – טיפים והמלצות

"האווירה" במשרדי העבודה החדשים השתנתה לרעה? אתם חווים תסמינים של קשיי נשימה, בחילות, כאבי ראש או גרד מאז השיפוץ או המעבר לדירה החדשה?

כל אלו עשויות להיות תופעות שקשורות לסינדרום הבית החולה. החדשות הטובות הן שקיימות מספר דרכים להתגבר על התופעה. לפניכם מספר צעדים שניתן לנקוט לצורך טיפול באוויר המזוהם שאתם נושמים.

היו ערניים לשינויים בסביבה הביתית

בייחוד במדינה חמה ולחה כמו ישראל, עלינו להיות יותר ערניים לבקרת האקלים בתוך הסביבה הביתית בה אנו מבלים שעות רבות. כיום, ניתן להשיג בקלות מכשירי ניטור שיאפשרו לנו לעקוב אחרי בקרת האקלים הביתית ולפעול בהתאם.

זה לא סוד שלחות וחום הם המתכון המנצח להתפתחות של עובש, פטריות או מזהמים אחרים כמו קרדית האבק. שמירה על בקרת אקלים אופטימלית בעזרת הטכנולוגיות המתקדמות מבית תדיראן – טכנולוגית Air Care O2, תסייע לכם במאמצי הטיפול באוויר מזוהם.

ניקיון ואוורור

אל תחכו שהזיהום יגיע אליכם לבית – הקפידו על אוורור ועל תחלופת אוויר קבועה בבית, ניקיון לכלוך ואבק והימנעות מכל פריט ישן שעלול לצבור אבק.
כמו כן, מומלץ מאוד לא לדחות ניקיון של עובש באיזורים בעייתיים ברחבי הבית.

עישון

הימנעו מעישון בתוך מבנים סגורים. העישון משחרר לאוויר חומרים מזיקים ורעלנים שמגבירים את הזיהום וגורמים לתחלואות.

מטהרים לטיפול באוויר מזוהם

כיום קיימים בשוק מגוון רחב של מסננים ומטהרים ביתיים לטיפול באוויר מזוהם – מסנני אויר יונים, לוכדי חלקיקים וכן הלאה. את היחידות העצמאיות הללו תוכלו למקם בחדרי השינה, בסלון או בכל חלל אחר בו קיים חשש לירידה באיכות האוויר.

טכנולוגית Air Care O2 – מהפיכת הבית הבריא של תדיראן

השקעה במזגן איכותי לטיפול באוויר המזוהם בבית הוא הפתרון המושלם למניעה של תסמונת הבית החולה. מזגני Air Care O2 מבית תדיראן מבוססים על טכנולוגיה מהפכנית אשר מסייעת לכם להרחיק מהבית מזהמים ולטהר את האוויר שאתם נושמים.

מדובר בפטנט חדשני שפועל על טכנולוגיית המרה של המולקולות באוויר למי חמצן שמשמידים 99.99% מהווירוסים והחיידקים באוויר.

את טכנולוגית Air Care O2 ניתן להתקין בכל סוגי המזגנים. ההתקן האקולוגי מבוסס על שכבת הגנה משולשת הכוללת שלושה מסננים לטיפול בבקטריות, נטרול קשת רחבה של חיידקים ווירוסים ותחושת רעננות תמידית.

עברו עוד היום למזגני תדיראן על מנת להנות מאוויר נקי ולהיפטר מתסמונת הבית החולה.