✖

שירות לקוחות

✖

ייעוץ בבחירת מזגן

יועץ אנושי
יועץ דיגיטלי לחנות המיזוג חנות חשמל

חימום הבית – איך להתחמם תוך חיסכון בחשמל

 

קררר! החורף מתקרב וכבר קשה להישאר אדישים לצניחה של הטמפרטורות. חימום הבית בחורף זה אתגר משמעותי שהולך יד ביד עם בחירת אמצעי החימום המרכזי של הבית (מזגן, קמין גז, חימום תת רצפתי, תנור נפט וכו') וכדי להבטיח שגם אצלכם יהיה חמים ונעים בחורף, חשוב לנקוט בכמה צעדים שיביאו לא רק לחסכון בחשמל, אלא גם להרגשה טובה יותר בכל פעם שתכנסו הביתה אחרי יום ארוך בעבודה.

נצלו את קרני השמש כשהיא מגיחה

אפילו בימים הקרים ביותר השמש עדיין חמה, לכן בימים בהם קר בחוץ ולא יורד גשם, לפני שאתם עוזבים את הבית בבוקר פתחו את הווילונות ותנו לשמש לעשות את שלה. הדבר יתרום לתחושת החום בבית שלכם כשתשובו.

אפיתם? מעולה! השאירו את הדלת של התנור פתוחה

אומנם זה לא יחמם את כל הבית שלכם, אבל זה כן יעזור לחמם את המטבח בקלות בלי שתצטרכו לשלם עוד כסף על חימום.

פרסו שטיחים ברחבי הבית כדי שתוכלו להסתובב יחפים

מחקרים מראים שתחושת הקור תוקפת אותנו בעיקר דרך כפות הרגליים שלנו. כדי לא להסתובב כל הזמן עם נעלי בית או עם גרביים, שכבת בידוד על הקרקע (כמו שטיח) תתרום לתחושה נעימה יותר בבית.

וודאו שאין לרוח איך להיכנס לביתכם ממרווחים בחלונות ובדלת הכניסה

מרווחים קטנים בחלונות ובדלת מאפשרים לקור להיכנס וסגירתם תתרום מאד לשמירה על החום בבית.

תלו ווילונות עבים מול החלונות

אל תתנו לרוח להיכנס! תלו ווילונות והשאירו אותם סגורים בלילות ובימים גשומים. הקור נכנס לבית דרך החלונות והדרך הכי קלה למנוע את כניסתו היא על ידי תליית ווילונות טובים.

מקמו ריהוט בחוכמה

במידה ואתם משתמשים במזגן כאמצעי החימום בסלון של הבית שלכם, מקמו את מקומות הישיבה בצורה כזאת שהחום מהמזגן יגיע ישירות אליכם.

סיגרו דלתות

תסגרו חדרים שאין בהם אמצעי חימום פועל (מזגן, קמין גז, תנור נפט וכו') – הקור אשר מגיע מבחוץ ייעצר באותם חדרים ולא יגיע לשאר הבית.

נצלו את מאוורר התקרה

יש לכם מאוורר תקרה? תשנו את ההגדרות שלו כך שהוא יעבוד בכיוון ההפוך! הדבר יביא לכך שבמקום לנשוב רוח קרירה כלפיכם, הוא ישאב את האוויר הקר למעלה וידחוף אוויר חם כלפי מטה.

תדאגו לעצמכם

וודאו שאתם עצמכם לבושים בצורה חמה ובהתאם לטמפרטורה בחוץ!

כמובן שיש עוד דרכים רבות לחימום הבית בחורף, אך אם תקפידו על הדגשים האלה יהיה לכם הרבה יותר קל לשמור על טמפרטורה נעימה אצלכם בבית. שיהיה חורף נעים!

 

תכנים שיוסיפו לכם עוד שליטה על מיזוג האוויר שלכם:

arrow left slider arrow right slider