✖

שירות לקוחות

✖

ייעוץ בבחירת מזגן

יועץ אנושי
יועץ דיגיטלי לחנות המיזוג חנות חשמל

מדריך קניה – דירוג אנרגטי של מזגנים

מתלבטים איזה מזגן לקנות?

חשוב שתדעו, מזגן בעל דירוג אנרגטי גבוה יחסוך לכם כסף רב. מה זה בכלל דירוג אנרגטי, למה חשוב שהדירוג האנרגטי יהיה גבוה, איך יודעים מה הדירוג האנרגטי של מזגן ואיך כל זה מסתכם בסופו של דבר בחיסכון כספי עבורכם? במאמר הבא.

מה זה דירוג אנרגטי

דירוג אנרגטי מגדיר את היעילות של צריכת החשמל במוצר חשמלי, במקרה הזה מזגן. ככל שהטכנולוגיה של המזגן יעילה, חסכונית ומאפשרת שימוש יעיל יותר תוך צריכה נמוכה יותר של חשמל, הדירוג האנרגטי של המזגן גבוה יותר.

דירוג אנרגטי מסומן בסולם עולה מהאות G עד A, כאשר G הוא הנמוך ביותר (צריכת החשמל הבזבזנית ביותר) ו A הוא הגבוה ביותר (צריכת החשמל היעילה ביותר). מכאן שרכישת מזגן בעל דירוג אנרגטי A הוא הרכישה החכמה ביותר מאחר והוא בעל טכנולוגיה מתקדמת הגורמת ליעילות תפוקת החשמל.

למה חשוב שהדירוג האנרגטי של המזגן יהיה גבוה

מזגן בעל דירוג אנרגטי גבוה הוא בעל טכנולוגיה מתקדמת המפחיתה את השימוש באנרגיה ומביאה לתוצאות גבוהות תוך ניצול כמות מינימלית של חשמל. לשימוש בטכנולוגיה זו השלכות חשובות ביותר. במישור הסביבתי משמעות השימוש בטכנולוגיה כזו היא הפחתת כמות גזי החממה הנפלטים לאטמוספרה כתוצאה מהשימוש המופחת בחשמל; במישור הקהילתי המשמעות היא הקלה על רשת החשמל הארצית ופחות הפסקות חשמל; במישור האישי, השימוש בטכנולוגיה חסכונית בחשמל מוריד את כמות החשמל אותה אנו צורכים והמשמעות היא חיסכון בחשמל עבורנו. (חסכון בחשמל= חסכון כספי)

איך יודעים מה הדירוג האנרגטי של מזגן

לכל מזגן הנמכר כיום מצורפת תווית המציינת את שם היצרן, דירוג אנרגטי, תפוקת המזגן ומקדם היעילות. כאשר אתם בוחרים מזגן, הדירוג האנרגטי הוא הנתון הבולט והחשוב ביותר עבורכם.

לדוגמה, למוצר המסומן על ידי תווית זו דירוג אנרגטי B, השני ביעילותו אחרי הדירוג הגבוה ביותר A.

כיצד רכישה  של מזגן בדירוג אנרגטי גבוה חוסכת לכם כסף

קניית מזגן בדירוג אנרגטי גבוה חוסכת בהוצאות החשמל וככל שהשימוש במזגן מתארך החיסכון הכספי אף גדל. בטבלה שלפניכם ניתן להשוות את עלויות השימוש לשעה בין מזגנים בגדלים שונים, בעלי תפוקה שונה ודירוג אנרגטי שונה.
בטבלה ניתן לראות בבירור כי בשני סוגי המזגנים ובכל הגדלים, עלויות השימוש במזגן לשעה נמוכות ביותר במזגנים בדירוג אנרגטי A, הגבוה ביותר. לכן, בהנחה שנעשה שימוש רגיל במזגן במהלך השנה, ועל אחת כמה וכמה אם אתם "צרכנים כבדים" של מיזוג, קניה של מזגן בדירוג אנרגטי A תחסוך לכן כסף רב בהוצאות החשמל ולכן זוהי המלצתנו.

 

 

 

תכנים שיוסיפו לכם עוד שליטה על מיזוג האוויר שלכם:

arrow left slider arrow right slider