✖

שירות לקוחות

✖

ייעוץ בבחירת מזגן

יועץ אנושי
יועץ דיגיטלי לחנות המיזוג חנות חשמל

המזגן מייבש? מה ניתן לעשות

מזגן הוא אמצעי החימום המהיר, היעיל והבטיחותי ביותר לבית בחורף, והוא אמצעי החימום המומלץ ביותר ביחס לאמצעי חימום אחרים כגון: תנור חשמלי, תנור גז או נפט ורדיאטור. ועדיין, יש נם אנשים הנמנעים מלחמם את ביתם באמצעות מזגן בגלל שהוא "מייבש את האוויר". במזגנים החדשים, במיוחד אלו המצוידים בטכנולוגיית האינוורטר, בעיה זו כמעט ואינה קיימת כבר. ובכל זאת, במידה ותרצו להעלות את מידת הלחות בחדר ממוזג, הנה כמה טיפים כיצד לעשות זאת.

 

כוונו את המזגן לטמפרטורה של 24 – 26 מעלות

כאשר המזגן מכוון לטמפרטורה של 24 – 26 מעלות ואתם בלבוש קל וחמים תרגישו בביתכם כמו בימי האביב הראשונים של אחרי החורף. יתרונות נוספים של כיוון המזגן לטמפרטורה כזו הם חיסכון משמעותי באנרגיה וכתוצאה מכך הפחתת עלויות החשמל והפחתת הזיהום הסביבתי.

 

השאירו פתח לאוורור

השאירו פתח אוורור בחדר המחומם על מנת לאפשר לאוויר להתחדש. המזגן יונק את האוויר בחלל החדר ומחזיר אותו פנימה חם יותר, יבש יותר ועם פחות חמצן. השארת פתח אוורור, שיכול להיות חלון או דלת פנימית בבית, תאפשר הכנסת אוויר טרי ותעלה את רמת הלחות.

 

הניחו כלי עם מים בחדר

על מנת לשמור על לחות האוויר ניתן להרטיב מגבת קטנה ולהניח אותה בחדר שאנו מחממים. אפשרות נוספת היא למלא קערה עם מים ולזרוק לתוכה כמה פלחי לימון. המים בקערה ישמרו על הלחות ופלחי הלימון יפיצו ריח נעים ומרענן. רעיון מקורי נוסף הוא לתלות את הכביסה על מעמד ולהציב אותו בחדר המחומם, הכביסה המתייבשת תשמור על הלחות בחדר ואנו נחסוך את השימוש במייבש.

 

כבו את המזגן במהלך בלילה

כבו את המזגן כאשר אתם שוכבים לישון או כוונו אותו לכיבוי מאוחר יותר. לבשו פיג'מה ארוכה ומחממת והתכסו בשמיכת פוך, כך גם בחדרי הילדים. במזגנים מהדור החדש ניתן לתכנת את המזגן להידלק כחצי שעה לפני שעת ההשכמה על מנת שכל המשפחה תקום לבית חם ונעים.

 

טכנולוגיית אינוורטר – הדור החדש של המזגנים

מזגני אינוורטר מבוססים על טכנולוגיה חדישה ובנוסף להיותם חסכוניים הרבה יותר בחשמל ביחס למזגנים בטכנולוגיה אחרת, הם כמעט ואינם מייבשים את האוויר בחדר. מזגן האינוורטר יודע, באופן אוטומטי, להתאים את התפוקה החימום שלו לקור או את תפוקת הקירור שלו לעומס החום המשתנים בחדר. טכנולוגית האינוורטר מאפשרת למזגן לחמם את החדר בצורה רציפה וקבועה ולשמור על אוויר נעים ונוח, זאת בניגוד למזגנים אחרים שאחת לכמה דקות נכנסים לפעולה מקסימלית, זורקים "מכת חום" ומייבשים את האוויר. בנוסף, מזגן האינוורטר הוא, כאמור, חסכוני ביותר בחשמל ולכן הוא מחזיר את ההשקעה בו תוך זמן קצר יחסית ומומלץ לרכוש אותו על אף שמחירו גבוה יותר ממחירו של מזגן רגיל.

 

תכנים שיוסיפו לכם עוד שליטה על מיזוג האוויר שלכם:

arrow left slider arrow right slider