✖

שירות לקוחות

✖

ייעוץ בבחירת מזגן

יועץ אנושי
יועץ דיגיטלי לחנות המיזוג חנות חשמל

תרגילי חימום – מזגן מול אלטרנטיבות אחרות לחימום הבית

החורף בפתח והגשם והקור כבר מידפקים על החלונות. בטח גם בביתכם אחד אמצעי חימום הוא מזגן. לא בכדי הפך המזגן לאמצעי החימום הנפוץ והשימושי ביותר בבתים ובמשרדים.

למזגן יתרונות משמעותיים על פני אמצעי חימום אחרים כמו תנור נפט, רדיאטור או קמין גז ובראשם נוחות ההפעלה, יעילות החימום והבטיחות הגבוהה בשימוש בו. אז רגע לפני שאתם מתחילים לחמם את הבית, הנה כל הסיבות לעשות את זה דווקא באמצעות מזגן.

 

מתקדם יותר

הפעלת המזגן היא פשוטה ומתבצעת בלחיצה על כפתור השלט ולכן ניתן לעשות זאת גם ממרחק, תוך ישיבה על הספה לדוגמה.

אפשרויות ההפעלה של המזגן הן מגוונות וניתן לקבוע כיבוי אוטומטי כשעה לאחר שהבית נרדם או הדלקה אוטומטית כחצי שעה לפני ההשכמה על מנת להתעורר לבית חמים ונעים.

בנוסף ישנן תכניות הפעלה מיוחדות ללילה ותכניות הפעלה נוספות.

 

חכם יותר

אחד היתרונות הברורים ביותר של מזגן על פני כל אמצעי החימום האחרים – תנורים, קמינים, רדיאטורים ומפזרי חום למיניהם – הוא היותו אמצעי חימום חכם.

המזגן הוא אמצעי החימום היחיד המאפשר לשלוט על הטמפרטורה בחדר ולשמור עליה קבועה לאורך זמן.

באמצעות השלט ניתן לווסת את הטמפרטורה הרצויה בחדר את עצמת החימום בהתאם ואת אופן פיזור האוויר החם, ולהפוך את הבית לסביבת מגורים נעימה ונוחה.

 

חזק יותר, יעיל יותר

מזגן הוא אמצעי החימום המהיר והיעיל ביותר. לעומת אמצעי חימום כמו רדיאטור או תנור חשמלי המחממים בעיקר את מי שנמצא קרוב אליהם, מזגן מחמם את כל החדר ותוך דקות מספר מהפעלתו החדר כולו חם ונעים.

 

חסכוני יותר בכסף

מזגן הוא אמצעי החימום הזול ביותר מבחינת חשבון החשמל. אמנם עלות הקניה וההתקנה גבוהים יחסית לאמצעי חימום פשוטים כמו מפזר חום או רדיאטור אבל עלות הפעלת המזגן נמוכה בהרבה ולכן הוא מחזיר את ההשקעה תוך זמן קצר.

 

הרבה יותר בטיחותי

מזגן הוא אמצעי החימום הבטיחותי ביותר. המזגן מותקן הרחק מהישג ידם של ילדים, ללא חוטי חשמל גלויים והפעלתו מתבצעת באמצעות שלט ללא צורך במגע ישיר.

למזגן אין אמצעי חימום גלויים והוא אינו מתלהט, זאת לעומת קמין גז, קמין עצים, תנור חשמלי או רדיאטור שמגע איתם עלול להוביל לכוויה.

בנוסף, כאשר מחממים את הבית עם מזגן הסיכוי לשריפה הוא אפסי, בניגוד לאמצעי חימום גלויים כמו תנור ספירלות שבמגע עם חומר דליק עלולים לגרום לאסון.

 

טכנולוגיה פורצת דרך

טכנולוגיית המיזוג מתקדמת בצעדי ענק מידי שנה, ובכל שנה המזגנים הופכים חכמים יותר, יעילים יותר וחסכוניים יותר. המזגנים המתקדמים כיום מצוידים בטכנולוגיית אינוורטר והם בעלי יעילות אנרגטית גבוהה, חסכוניים בחשמל ושומרים על טמפרטורה אחידה בחדר לכל אורך זמן פעולתם.

ומה לגבי החסרונות? למעשה, החיסרון היחידי בחימום הבית עם מזגן הוא מחיר הקניה וההתקנה הראשוניים. אולם, זה אינו חיסרון אמיתי מאחר והמזגן הוא אמצעי החימום החסכוני ביותר, ובנוסף מזגנים חדישים מצוידים בטכנולוגיית אינוורטר, אשר מפחיתה עוד יותר את הוצאות החימום.

לכן, ההשקעה בקניית מזגן מוחזרת תוך פחות משנה ומדובר בעצם בקנייה חסכונית ומשתלמת.

 

 

תכנים שיוסיפו לכם עוד שליטה על מיזוג האוויר שלכם:

arrow left slider arrow right slider