✖

שירות לקוחות

✖

ייעוץ בבחירת מזגן

יועץ אנושי
יועץ דיגיטלי לחנות המיזוג חנות חשמל

מזגן אינוורטר – למה הוא מומלץ ומה יתרונותיו?

כל מה שצריך וחשוב לדעת על מזגני אינוורטר בכתבה שלפניכם

מזגני אינוורטר הפכו בשנים האחרונות לאחד מסוגי המזגנים הנפוצים והפופולאריים בישראל, ובשורות הבאות ננסה להבין מהם היתרונות הנלווים לרכישת מזגן אינוורטר ומדוע הוא נחשב למזגן המומלץ ביותר בארצנו החמה.

בראש ובראשונה נדגיש ונציין שמזגני אינוורטר הם למעשה הגדרה כוללת לכל סוגי המזגנים הפועלים בטכנולוגיית אינוורטר שהיא למעשה טכנולוגיית מיזוג אוויר המשלבת בתוכה מדחס בעל מהירות משתנה וזאת בניגוד לכל אותם סוגי מזגנים אחרים הפועלים במהירות גבוהה המובילה לצריכה מוגברת וקבועה של אנרגיה.

כמו כן, חשוב לציין שטכנולוגיית אינוורטר מצויה כיום גם במערכות מזגן מרכזי או מיני מרכזי וגם במזגנים עיליים.

מזגן אינוורטר

 

מזגני אינוורטר בעלי מדחס מהירות משתנה – מהם היתרונות?

טכנולוגיית אינוורטר המבוססת על מדחס בעל מהירות משתנה, מאפשרת לכם ליהנות ממספר יתרונות מובהקים שהמרכזי שבהם הוא נושא היעילות האנרגטית של המזגן.

בניגוד למזגנים שפעולתם מבוססת על מהירות קבועה, מזגני אינוורטר הינם מזגנים בעלי מהירות משתנה המתאימה את עצמה בכל פעם מחדש לטמפרטורה של החלל בו הם פועלים.

כפועל יוצא מכך, המזגן איננו פועל במהירות קבועה המייקרת את הוצאות החשמל בעת הפעלתו, אלא נכנסת לפעולה בכל פעם מחדש בהתאם לטמפרטורה של החדר.

משמעות הדבר בשורה התחתונה הינו חיסכון של עד 30% בהוצאות החשמל על מזגנים.

בנוסף, הפעילות במהירות משתנה של מזגני אינוורטר מאפשרים לכם ליהנות ממזגן שקט אשר אינו נכנס לפעולה בכל פעם מחדש בדומה למזגנים רגילים שאינם פועלים בטכנולוגיית אינוורטר.

מזגני אינוורטר מתאפיינים בין היתר בפעולה שקטה ורציפה, כאשר המנוע איננו נדרש להיכנס לפעולה בכל פעם מחדש, ולכן, פעולתו הינה חרישית יותר בהשוואה למזגנים אחרים.

בנוסף, חשוב לציין שכל סוגי מזגנים רגילים שאינם פועלים בטכנולוגיית אינוורטר, הופכים להיות "מרעישים" יותר ככל שהם מתיישנים.

יתרון נוסף של מזגני אינוורטר קשור לטמפרטורה הקבועה המתאפשרת הודות למדחס בעל המהירות המשתנה.

בניגוד למזגנים אחרים בהם לאחר פרק זמן כזה או אחר תדרשו להנמיך את מד הטמפרטורה של המזגן, מזגני אינוורטר יודעים לשמור על טמפרטורה עקבית ללא שינויים קיצוניים לאורך זמן, ובכך למעשה אתם מדליקים את המזגן פעם אחת, מכוונים אותו על הטמפרטורה הרצויה לכם ונהנים מטמפרטורה קבועה ורציפה המתאימה את עצמה לטמפרטורת החדר בכל פעם שהמזגן נכנס לפעולה.

חשוב לציין שרכישת מזגן אינוורטר מלווה ברכישת כרטיס זיכרון חכם באמצעותו פועל המדחס בעל המהירות המשתנה.

כפועל יוצא מכך, העלות הכספית של מזגן אינוורטר הינה גבוהה יותר ממזגנים רגילים אחרים, כאשר עלות הכרטיס החכם למדחס עולה לעיתים כמחירו של מזגן רגיל.

כמו כן, גם עלויות ההתקנה של מזגני אינוורטר נחשבות לעלויות התקנה גבוהות יותר מעלות התקנה של מזגן רגיל, וכאשר אתם רוכשים מזגן אינוורטר חשוב שתדבקו את עלויות התקנתו באמצעות מתקין מזגנים מקצועי.

השקעה נכונה

בשורה התחתונה, יתרונותיו של מזגן אינוורטר, הכוללים בין היתר חיסכון משמעותי בהוצאות החשמל על הפעלת המזגן, מאפשרים לכם ליהנות ממזגן מקצועי ואיכותי לסביבת המגורים, כאשר עלויות רכישתו והתקנתו הגבוהות (יחסית) מתקזזות במשך הזמן.

חשוב לציין שטכנולוגיית אינוורטר מאפשרת פעולת דחיסת אוויר השומרת על טמפרטורה קבועה גם בתנאי מזג אוויר קיצוניים, כאשר בחודשי הקיץ המזגן יודע לשמור על אחוזי לחות קבועים ואילו בחודשי החורף על אחוזי אוויר יבש קבועים.

כפועל יוצא מכך, מזגני אינוורטר מותאמים באופן המדויק ביותר למזג האוויר הישראלי יותר מכל מזגן אחר העומד לרשותכם כיום.

תכנים שיוסיפו לכם עוד שליטה על מיזוג האוויר שלכם:

arrow left slider arrow right slider