✖

שירות לקוחות

✖

ייעוץ בבחירת מזגן

יועץ אנושי
יועץ דיגיטלי לחנות המיזוג חנות חשמל

על אינוורטר, VRF וטכנולוגיות חדשניות

טכנולוגיית האינוורטר

לאורך שנים מזגנים עבדו בשיטת On/off המסורתית. בה המזגן נדלק או נכבה אוטומטית כדי לשמור על טמפרטורה קבועה ויציבה בחדר. כיבוי והדלקת המזגן גורמים להפרשי טמפרטורה גדולים בחדר ולתחושת חוסר נוחות, בשונה מפעולה רציפה שיוצרת תחושה נוחה ונעימה.

טכנולוגיית אינוורטר מציעה עבודה רציפה, בה המדחסים עובדים ללא הפסקה ומונעים מצבי כיבוי והדלקה. בפועל, הם משנים את מהירות ועוצמת הפעולה באופן מבוקר, ומתאימים באופן דינאמי את התפוקות לשינויים. בכך, הם תורמים לנוחות אקלימית ולהורדה משמעותית בצריכת החשמל. הפעולה הרציפה גם מאריכה את חיי המזגן ומונעת בלאי גבוה.
כיום, המגמה העולמית הברורה היא מעבר בשימוש בטכנולוגיית אינוורטר, ובאיחוד האירופי קיימת תקנה המחייבת להתקין מזגנים בטכנולוגיית אינוורטר בלבד.

ומתי בכל זאת כדאי לרכוש מזגן שפועל בתצורת "On/Off"? כשהמזגן צפוי לעבוד לרוב בתנאי חום קיצוניים או לפרקי זמן קצרים. מומלץ לבחור במזגן רגיל עם דירוג אנרגטי A.

 

טכנולוגיית VRF

טכנולוגיית ה-VRF באה לתת מענה לבתים ודירות גדולות, לצד בניינים שלמים ופרויקטים מסחריים. הטכנולוגיה מאפשרת לחבר ליחידה חיצונית מספר יחידות מיזוג פנימיות מסוגים שונים. למשל, במזגן VRF אפשר לשלב בחדרים מסוימים מזגנים עיליים ובחללים גדולים מיני-מרכזי או יחידה נסתרת מקומית. המודולריות הגבוהה מאפשרת גם וויסות יעיל של הטמפרטורה ומכאן גם חיסכון משמעותי בחשמל.

לפרקים נוספים במדריך

arrow left slider arrow right slider