✖

שירות לקוחות

✖

ייעוץ בבחירת מזגן

יועץ אנושי
יועץ דיגיטלי לחנות המיזוג חנות חשמל

התקנת Tadiran SAFE

 שלב א' – בדיקת אטימות  ותקינות הממ"ד

הנחיות פיקוד העורף מחייבות קבלת אישור רשמי לאטום  ותקינת ממ"ד כתנאי להתקנת מערכת סינון אב"כ וקבלת טופס 4.
התקן מחייב שבדיקת אטימות ותקינות של כל ממ"ד צריכה להתבצע ע"י מעבדה מוסמכת ומאושרת לכך שמעניקה את האישור הרשמי בכפוף להצלחת הבדיקה.

תהליך בדיקת אטימות מקצועי, מורכב מסדרת בדיקות, בכללן בדיקת אופן בניית הממ"ד בהתאם לתכנית מקורית של הג"א, בדיקת  תקינות המסגרות (משקופים, דלת, חלון, וכו')
ואביזרי החשמל בממ"ד, בדיקת אטימת חלון הממ"ד, וכיו"ב.

מומחי האב"כ של תדיראן מסייעים לך לתכנן את פתחי כניסת ויציאת האוויר בממ"ד (פלאנג'ים) ואת מיקום התקנתה של Tadiran SAFE כך שתעמוד בכל הדרישות התקן ותהיה זמינה
לשוהים בממ"ד במצב חירום, אך בד בבד תהיה "שקופה" לדיירי החדר בעת שגרה.

שלב ב' – התקנת Tadiran SAFE

תאום התקנה מתבצע לאחר קבלת אישור אטימות כיוון שרק לאחר קבלת האישור הרשמי ניתן להתקין בממ"דים את מערכות האוורור והסינון שנרכשו.

התקנת Tadiran SAFE מתבצעת אך ורק ע"י טכנאי שירות מוסמכים בעלי תו תקן ישראלי 4570 חלק 4 למתקיני מערכות הגנה לסינון אב"כ של תדיראן.

ההתקנה נמשכת כ- 30 דקות למערכת ומתבצעת במועד שנקבע, תוך הקפדה על סדר, ניקיון דיוק, ושמירה על בטיחות מקסימלית של העובדים.

טרם מועד ההתקנה – מגיע לאתר הבניה צוות ההתקנות של תדיראן על מנת למפות ולמדוד את החדר לשם תכנון ההתקנה.

בתום ההתקנה – טכנאי השירות יבדוק את תקינות המערכת ויוודא את תפקודה כראוי, באמצעות הפעלתה ומדידת הפרשי לחץ חוץ / פנים. לאחר שנמצאה תקינה הטכנאי ידביק על המערכת מדבקת
אישור מכון התקנים עם מספר סידורי. בתום כל ההתקנות בפרויקט יקבל הלקוח מתדיראן אישור התקנה רשמי המפרט את הדירה בה  הותקנה מערכת הסינון Tadiran SAFE.

 אפשרויות התקנה – המארז הקומפקטי של  Tadiran SAFE מאפשר לבחור את מיקום התקנת המערכת – במאוזן או במאונך ובכל גובה וזווית תקניים לרבות בתוך ארון בגדים לניצול אופטימאלי של מרחב החדר.

אפשרות התקנת Tadiran SAFE

מיקום אוגן כניסת האוויר(אופציות)

התקנה מעל החלון, וחיבור צינור מהאוגן למערכת (עד 2 מ') בשעת חירום

לצד החלון, בגובה של כ-1.70 מ'

  1.   על   האוגן, במאונך או במאוזן  בכיוון   נגדי לנקודת מפגש הקירות (שמאל או ימין) על הקיר הסמוך, לרבות   בתוך ארון הבגדים.

קרוב מאוד לפינת הקיר (ימין או שמאל)

ישירות על האוגן במאוזן או במרחק של   עד 2 מטרים מהאוגן

מעל החלון

 

לצפייה במגוון אפשרויות ההתקנה:

שרטוט 1

שרטוט 2

שרטוט 3

שרטוט 4

שרטוט 5

שרטוט 6